GuidZP400 |
4e960bf0-a6cf-4213-acfe-16388db734e4
|
Biuletyn |
584658-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
|
Regon |
000288969
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
63A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223179790
|
Zamawiajacy fax |
+48223179797
|
Zamawiajacy email |
dzp@spdsk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.spdsk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spdsk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Piętro 5, Pokój 122.5.D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH DLA SPDSK W WARSZAWIE
|
Numer referencyjny |
REJZAMPUB/30/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
14
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szwów chirurgicznych dla SPDSK w Warszawie z podziałem na 14 pakietów.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. nr 1 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy – Zał. nr 2 do SIWZ i Formularz cenowy – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy licząc od daty obowiązywania umowy lecz nie wcześniej niż od 28.10.2017r.
Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 8 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. szwów chirurgicznych), do łącznej wartości brutto nie niższej niż wskazana poniżej – dla danego pakietu tj.:
Nr pakietu Kwota na potwierdzenie warunku określonego w pkt 9.1.3. SIWZ:
1.40 757 zł,
2.3 926 zł,
3.28 048 zł,
4.57 684 zł,
5.41 727 zł,
6.2 855 zł,
7.5 864 zł,
8.5 497 zł,
9.11 684 zł,
10.13 699 zł,
11.34 712 zł,
12.21 381 zł,
13.2 955 zł,
14.148 zł,
SUMA=270 937 zł
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ „Wykaz dostaw”). W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak:
Wykazu wykonanych głównych dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ, wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa w pkt 16.A.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, to jest:
1) Oświadczenia dotyczącego dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r., (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 2142) oraz Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2015r., poz. 876) – zgodnego z wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Katalogów, folderów, ulotek lub jakichkolwiek równoważnych dokumentów (w języku polskim) potwierdzających spełnienie wymagań określonych w SIWZ dla zaoferowanego asortymentu (stosownie do pakietu na który jest składana oferta).
Zamawiający wymaga aby Wykonawca jednoznacznie wskazał dla jakich pakietów i pozycji F. cenowego przedkłada niniejsze katalogi / foldery/ ulotki itp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Zał. nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|