GuidZP400 |
f3eca217-5164-4cda-a3f6-b49a3e51fcb2
|
Biuletyn |
584343-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
|
Regon |
27180698300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plebiscytowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-035
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6032200
|
Zamawiajacy fax |
32 6032201
|
Zamawiajacy email |
m.ziolkowska@wfosigw.katowice.pl, a.ziaja@wfosigw.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Plan działań sektora energetyka na lata 2017-2018 działanie 10.1 oś priorytetowa X "pomoc techniczna" Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wfosigw.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Plebiscytowa 19 , 40-035 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych komputerów w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
|
Numer referencyjny |
ZP.2640.07.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
1) Część I – Dostawa 27 fabrycznie nowych komputerów osobistych All In One wraz z 27 zasilaczami awaryjnymi;
2) Część II - Dostawa 2 fabrycznie nowych komputerów przenośnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin dostawy - 6 tygodni liczonych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia w niniejszym zakresie żadnych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego w ilości minimum 20 sztuk, o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda. – dotyczy Część I zamówienia; w przypadku II Części zamówienia zamawiający nie stawia żadnych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem informacji wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opis oferowanych komputerów All In One wraz zasilaczami awaryjnymi oraz komputerów przenośnych sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ;
b) zaświadczenie o posiadaniu aktualnego certyfikatu ISO9001 dla producenta lub innego równoważnego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta dla części 1 zamówienia winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
2. Oferta dla części 2 zamówienia winna być zabezpieczona wadium w wysokości 150,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100),
3. Oferta dla części 1 i części 2 łącznie winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego,
nr rachunku: 62 1130 1091 0000 0060 1890 0002, lub
2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym, lub
3) w gwarancjach bankowych, lub
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, lub
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.16.359).
5. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji i poręczeń musi z niego wynikać niebudzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
1) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
5) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
7. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w pkt. X.1 SIWZ.
8. W przypadkach, o których mowa w pkt. X.2 SIWZ niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu.
10. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
11. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:
Nazwa i adres Wykonawcy
Przetarg nieograniczony – „Dostawa fabrycznie nowych komputerów w tym w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach – wadium.”
12. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy winny być dokonane z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 i art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Niniejsza umowa może zostać zmieniona w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku, gdy wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły lub wynikają one ze zdarzenia związanego z wystąpieniem siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w niniejszej umowie.
3. Niniejsza umowa może zostać zmieniona w zakresie przedmiotu umowy w przypadku, wycofania z produkcji zaoferowanego sprzętu. Fakt ten winien być potwierdzony odpowiednimi dokumentami. W przypadku wystąpienia niniejszej okoliczności Wykonawca winien dostarczyć sprzęt, który posiada parametry lepsze niż sprzęt zaoferowany przez Wykonawcę . Prawo oceny parametrów nowego sprzętu jest zastrzeżone na korzyść Zamawiającego.
4. W przypadku konieczności zmiany treści umowy strona wnioskująca o zmianę umowy winna wystąpić do drugiej strony z wnioskiem w którym:
1) opisana zostanie okoliczność której wystąpienie powoduje konieczność zmiany umowy,
2) wskazane zostaną przepisy niniejszej umowy, które winny zostać zmienione i w jaki sposób.
5. Zmiana umowy na podstawie niniejszych postanowień wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zmiany siedziby firmy, numeru konta bankowego oraz miejsca dostarczania faktur, osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy nie stanowią zmiany niniejszej umowy, i wymagają jedynie pisemnego poinformowania drugiej strony pod rygorem poniesienia kosztów związanych z mylnymi operacjami
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|