Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu pt: „Zwiększenie dostępności edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” Działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna działanie 3.2.1 RPO WP 2014-2020 II

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
Miejscowość Smołdzino
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586544-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu „Zwiększenie dostępności edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie 3.2.1 RPO WP 2014-2020
3.2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części:
3.2.1 Część 1: Materiały dydaktyczne dla 5, 6-cio latków w klasach "0" w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Smołdzinie.
3.2.2 Część 2: Materiały dydaktyczne dla dzieci w wieku 3-5 lat uczęszczające do przedszkola w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Smołdzinie w fili w Gardnie Wielkiej i w Smołdzinie.
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może dotyczyć wybranych lub wszystkich części.
3.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ.
3.5. Parametry opisane w przedmiocie zamówienia, opisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, są wymagane.
3.6. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich.
3.7. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
3.8. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie, przy ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino.
3.9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
3.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d212cf2-974c-48b5-ba46-586eee16899b
Biuletyn 586544-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
Regon 77155467800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Smołdzino
Zamawiajacy kod pocztowy 76-214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 8117321
Zamawiajacy fax 0-59 8117321
Zamawiajacy email zszsmoldzino@onet.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zwiększenie dostępności edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” Działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna działanie 3.2.1 RPO WP 2014-2020 II
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno - Przedszkolny ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu pt: „Zwiększenie dostępności edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” Działanie nr RPPM.03.01.00. Edukacja przedszkolna działanie 3.2.1 RPO WP 2014-2020 II
Numer referencyjny ZSP.48.26.20.2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu „Zwiększenie dostępności edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców gminy Smołdzino” działanie 3.2.1 RPO WP 2014-2020 3.2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części: 3.2.1 Część 1: Materiały dydaktyczne dla 5, 6-cio latków w klasach "0" w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Smołdzinie. 3.2.2 Część 2: Materiały dydaktyczne dla dzieci w wieku 3-5 lat uczęszczające do przedszkola w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Smołdzinie w fili w Gardnie Wielkiej i w Smołdzinie. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może dotyczyć wybranych lub wszystkich części. 3.4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.5. Parametry opisane w przedmiocie zamówienia, opisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, są wymagane. 3.6. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich. 3.7. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.8. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie, przy ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino. 3.9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 3.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 7.2.1 wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy z zakresu odpowiadającego treścią przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000,00 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 9.2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 9.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ. 9.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ. 9.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 7.2.1 wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy z zakresu odpowiadającego treścią przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000,00 zł każda.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)