GuidZP400 |
6bea55b8-1827-4d9f-adc3-efd724b3fc49
|
Biuletyn |
587223-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
|
Regon |
004345575
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul.Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
102
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-012
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6324034
|
Zamawiajacy fax |
42 6324130
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mops.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uml.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uml.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uml.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
|
Numer referencyjny |
58/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Asortyment oraz ilość zostały wyszczególnione w załączniku nr 2 - „ Pakiet asortymentowo- cenowy”
Ilości podane w załączniku nr 2 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku.
Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia są niżej wymienione placówki:
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota – Roweckiego 30
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10
- Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a
- Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a
- Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi ul. Rojna 18a
- Dzienny Dom „Senior Wigor” w Łodzi, ul. Senatorska 4
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek w godzinach 7.00- 10.00 pod wskazane adresy placówek Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego.
Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie lub na adres poczty e-mail z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
Wykonawca dostarczy warzywa i owoce zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
Dostawy będą realizowane w dniu określonym w zamówieniu.
Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia:
-każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia
2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 roku poz. 149 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
-każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP;
-każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą;
-Zamawiający ma prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości i ilości produktów;
-dostarczane warzywa i owoce będą odpowiednio zapakowane, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu,
Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku:
-stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu;
-dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony;
-dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym;
-dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
-Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia;
-Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
-Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia;
-Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym;
-na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi;
-zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej.
W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jej przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy.
W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów żywnościowych, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu żywnościowego na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 2 godzin od zgłoszenia reklamacji.
W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem.
Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę.
Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów.
Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (np. W – Z) wskazujący miejsce dostawy i potwierdzający odbiór artykułów żywnościowych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz wydruk cen z Łódzkiego Rynku Hurtowego - Zjazdowa S.A. z dnia wystawienia faktury.
W przypadku gdy cennik z Łódzkiego Rynku nie zostanie opublikowany, wówczas do rozliczeń przyjmuje się cennik publikowany przez Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A. pod adresem http://www.bronisze.com.pl/pl.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie po maksymalnych cenach jednostkowych opublikowanych przez Łódzki Rynek Hurtowy - Zjazdowa S.A. z zastrzeżeniem ust. 23.
Wykonawca ustali cenę zgodnie ze wzorem:
ilość jednostek miary x (cena – upust procentowy)+VAT
przy czym:
cena - maksymalna cena podana na stronie http://www.zjazdowa.com.pl/pl/serwis-cenowy/ obowiązująca w dniu wystawienia faktury na Łódzkim Rynku Hurtowym - Zjazdowa S.A. lub w przypadku nieopublikowania cen na Łódzkim Rynku Hurtowym – Zjazdowa będzie cena obowiązująca w dniu wystawienia faktury na Warszawskim Rolno-Spożywczym Rynku Hurtowym Bronisze S.A. pod adresem http://www.bronisze.com.pl/pl.
upust – procent upustu zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
Zapłata za dostarczone artykuły żywnościowe będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do placówki podległej, która odebrała artykuły żywnościowe, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
249560,06
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
15
|
Data rozpoczecia |
2017-10-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego
Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty
o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, korzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy.
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwoty VAT i kwoty wynagrodzenia brutto.
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|