Rozbudowa zasobów dyskowych miejskiego systemu monitoringu

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586572-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zasobów dyskowych miejskiego systemu monitoringu zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do projektu umowy.
2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został również w Załączniku nr 1 do SIWZ – Projekt umowy, wraz z Załącznikiem 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi
w SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w załączniku do umowy (w Załączniku nr 1 do umowy – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz zgodnie z ofertą.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty Szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17095f36-41bb-4345-a7c3-617748cf1f4e
Biuletyn 586572-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 2228736100000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23
Zamawiajacy email przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
Adres strony url www.bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa zasobów dyskowych miejskiego systemu monitoringu
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/18/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zasobów dyskowych miejskiego systemu monitoringu zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do projektu umowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został również w Załączniku nr 1 do SIWZ – Projekt umowy, wraz z Załącznikiem 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w załączniku do umowy (w Załączniku nr 1 do umowy – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz zgodnie z ofertą. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty Szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 kontrakty na dostawę i instalację infrastruktury serwerowej lub macierzowej na kwotę co najmniej 200 000 zł brutto każdy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale VII pkt 1.2) – wzór stanowi Załącznik nr 2.6 do ogłoszenia. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany prawa powszechnie obowiązujące, które będą miały wpływ na realizację umowy, 2) zmiany formalno-organizacyjne, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zmiany, o której mowa powyżej wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów. 3. Uwzględnienie w/w zmian, będzie możliwe przez wprowadzenie aneksu do obowiązującej umowy. 4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz zgody obu Stron. 6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 7. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: - zmiana nr rachunku bankowego, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, - zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)