GuidZP400 |
17095f36-41bb-4345-a7c3-617748cf1f4e
|
Biuletyn |
586572-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Regon |
2228736100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Namysłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 777 90 23
|
Zamawiajacy email |
przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa zasobów dyskowych miejskiego systemu monitoringu
|
Numer referencyjny |
CUI/ZP/PN/18/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zasobów dyskowych miejskiego systemu monitoringu zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do projektu umowy.
2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został również w Załączniku nr 1 do SIWZ – Projekt umowy, wraz z Załącznikiem 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi
w SIWZ, Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w załączniku do umowy (w Załączniku nr 1 do umowy – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz zgodnie z ofertą.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty Szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie 60 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 kontrakty na dostawę i instalację infrastruktury serwerowej lub macierzowej na kwotę co najmniej 200 000 zł brutto każdy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale VII pkt 1.2) – wzór stanowi Załącznik nr 2.6 do ogłoszenia.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych),
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany prawa powszechnie obowiązujące, które będą miały wpływ na realizację umowy,
2) zmiany formalno-organizacyjne,
3) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W przypadku zmiany, o której mowa powyżej wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów.
3. Uwzględnienie w/w zmian, będzie możliwe przez wprowadzenie aneksu do obowiązującej umowy.
4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz zgody obu Stron.
6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
7. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp:
- zmiana nr rachunku bankowego,
- zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
- zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|