GuidZP400 |
5e48a409-d896-4587-af42-7d439276f15a
|
Biuletyn |
585315-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prusicka 53-55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 120 920
|
Zamawiajacy fax |
713 121 498
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-trzebnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/17/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
92
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, z podziałem na 92 części zwane dalej pakietami: 1) Pakiet nr 1. Strzykawki; 2) Pakiet nr 2. Igły; 3) Pakiet nr 3. Igły; 4) Pakiet nr 4. Kaniule; 5) Pakiet nr 5. Kaniule; 6) Pakiet nr 6. Kaniule; 7) Pakiet nr 7. Kolce przelewowe; 8) Pakiet nr 8. Aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych; 9) Pakiet nr 9. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze; 10) Pakiet nr 10. Koreczki, kraniki; 11) Pakiet nr 11. Zestawy do kaniulacji; 12) Pakiet nr 12. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne); 13) Pakiet nr 13. Zestawy do punkcji opłucnej, do drenażu nadłonowego; 14) Pakiet nr 14. Zestawy do drenażu klatki piersiowej; 15) Pakiet nr 15. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych; 16) Pakiet nr 16. Łączniki do drenów; 17) Pakiet nr 17. Cewniki pediatryczne do żyły pępowinowej; 18) Pakiet nr 18. Kateter do termoablacji; 19) Pakiet nr 19. Zestaw jednorazowy do wkłuć lędźwiowych; 20) Pakiet nr 20. Zgłębniki żołądkowe; 21) Pakiet nr 21. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki; 22) Pakiet nr 22. Rurki; 23) Pakiet nr 23. Pojemnik na mocz dla niemowląt uniwersalny bez gąbki; 24) Pakiet nr 24. Pojemniki do drenażu; 25) Pakiet nr 25. Zestaw do tracheostomii; 26) Pakiet nr 26. Maski anestetyczne; 27) Pakiet nr 27. Ostrza chirurgiczne; 28) Pakiet nr 28. Igły do znieczuleń; 29) Pakiet nr 29. Igły atraumatyczne; 30) Pakiet nr 30. Cewniki z trokarem z CPV; 31) Pakiet nr 31. Kraniki i rampy; 32) Pakiet nr 32. Zestawy do monitorowania ciśnienia met. inwazyjną z przetwornikiem; 33) Pakiet nr 33. Przewody, cewniki, szczotki, zaciskacze; 34) Pakiet nr 34. Zestawy do odsysania dróg oddechowych; 35) Pakiet nr 35. Katetery; 36) Pakiet nr 36. Przyrządy do żywienia; 37) Pakiet nr 37. Przyrządy do żywienia, zgłębniki i pegi; 38) Pakiet nr 38. Przyrządy do żywienia; 39) Pakiet nr 39. Elektrody, introduktory; 40) Pakiet nr 40. Filtry; 41) Pakiet nr 41. Układy oddechowe, przestrzenie martwe; 42) Pakiet nr 42. Łyżki plastikowe do laryngoskopu typu Greenlight II; 43) Pakiet nr 43. Sprzęt do pomiaru rzutu serca; 44) Pakiet nr 44. Nakłuwacz do palca; 45) Pakiet nr 45. Przedłużacze linii infuzyjnych; 46) Pakiet nr 46. Układ oddechowy; 47) Pakiet nr 47. Opatrunki do cewników, okleiny; 48) Pakiet nr 48. Aparat do pobierania i przygotowywania leku; 49) Pakiet nr 49. Probówki do wymazów, bakteriologiczne zestawy transportowe; 50) Pakiet nr 50. Układ oddechowy dla noworodka; 51) Pakiet nr 51. Worki oddechowe; 52) Pakiet nr 52. Linie do monitowania gazów; 53) Pakiet nr 53. Maski krtaniowe; 54) Pakiet nr 54. Przyrządy do żywienia enteralnego; 55) Pakiet nr 55. Akcesoria do Infant Flow; 56) Pakiet nr 56. Akcesoria do respiratora Maquet; 57) Pakiet nr 57. Worki ogrzewające; 58) Pakiet nr 58. Czujnik do pulsoksymetru jednorazowy; 59) Pakiet nr 59. Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodka; 60) Pakiet nr 60. Filtry do infuzji; 61) Pakiet nr 61. Mankiety do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi dla noworodków; 62) Pakiet nr 62. Łyżki do laryngoskopu; 63) Pakiet nr 63. Próżnociąg położniczy; 64) Pakiet nr 64. Kraniki; 65) Pakiet nr 65. Strzykawki bursztynowe; 66) Pakiet nr 66. Sonda żołądkowa; 67) Pakiet nr 67. Nebulizator i łączniki; 68) Pakiet nr 68. Zestaw do pomiaru diurezy pediatryczny; 69) Pakiet nr 69. Pojemniki do tlenoterapii; 70) Pakiet nr 70. Klipsy naczyniowe tytanowe jednorazowe do zabiegów laparoskopowych; 71) Pakiet nr 71. Ostrza do dermatomu; 72) Pakiet nr 72. Worki laparoskopowe; 73) Pakiet nr 73. Dreny i końcówki do odsysania; 74) Pakiet nr 74. Dreny; 75) Pakiet nr 75. Elektrody; 76) Pakiet nr 76. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG; 77) Pakiet 77. Elektroda do długotrwałego monitorowania; 78) Pakiet nr 78. Papier do aparatu KTG; 79) Pakiet nr 79. Kieliszki, pojemniki, maski, nebulizatory, opaski, termometry; 80) Pakiet nr 80. Wąż do ssaka; 81) Pakiet nr 81. Termometr medyczny bezdotykowy; 82) Pakiet nr 82.Worki (wkłady) jednorazowe do odsysania do systemu zamkniętego; 83) Pakiet nr 83. Ustniki do endoskopu kompatybilne z endoskopami firmy Pentax; 84) Pakiet nr 84. Wziernik do uszu; 85) Pakiet nr 85. Szyny Zimmera; 86) Pakiet nr 86. Baseny, kaczki, miski nerkowate, kuwety; 87) Pakiet nr 87. Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków; 88) Pakiet nr 88. Urządzenie do zdejmowania zszywek; 89) Pakiet nr 89. Worki do resuscytacji; 90) Pakiet nr 90. Mankiety do infuzji ciśnieniowej; 91) Pakiet nr 91. Ciśnieniomierz automatyczny; 92) Pakiet nr 92. Ciśnieniomierze.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI pkt 1. SIWZ, składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W przypadku wyrobów medycznych - oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 t.j.) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo – sporządzone wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI pkt. 1. SIWZ; 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru; 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby- aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego; b) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, bądź nazwy produktu; c) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie, a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie; d) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; e) zmiany cen urzędowych wprowadzonych decyzjami właściwych organów państwowych; f) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta; g) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2001r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – zmianie może ulec wysokość Wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania - nie więcej niż o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia za prace wynikający z obowiązujących przepisów prawa; h) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania; i) w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia okresu realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące; 2. W przypadkach o którym mowa w ust. 2 lit. g)-h) niniejszej umowy Strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać stosownymi dokumentami drugiej stronie, że: a) Zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz b) Podać o jaką dokładnie wartość zmieniają się koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. Wniosek powinien zawierać opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|