Dostawa materiałów medycznych 1x użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587041-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów medycznych 1x użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle:
Pakiet 1 – materiały medyczne: higiena szpitalna, aseptyka sali operacyjnej (ściereczka do osuszania rąk, pokrowiec na przewody, czepek chirurgiczny, maski chirurgiczne),
Pakiet 2 – materiały medyczne (furażerki męskie, fartuchy z białej folii, fartuch 1x użytku do sekcji, ubranie jednorazowe),
Pakiet 3 – higiena szpitalna (elastyczna siatka opatrunkowa, serweta operacyjna bawełniana, chusta trójkątna bawełniana)
Pakiet 4 - podkład bibułowo –foliowy w rulonie,
Pakiet 5 – fartuchy chirurgiczne,
Pakiet 6 – fartuchy chirurgiczne,
Pakiet 7 – fartuchy włókninowe,
Pakiet 8 – koszule włókninowe,
Pakiet 9 – podkłady z włókniny,
Pakiet 10 – podkłady higieniczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42467b62-5fb9-4623-8f9c-194a1dd5dba4
Biuletyn 587041-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny
Regon 37044448600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 437 500
Zamawiajacy fax 134 468 322
Zamawiajacy email szpital@szpital.jaslo.pl
Adres strony url www.szpital.jaslo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaslo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaslo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres sekretariat Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych 1x użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer referencyjny PN/28/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów medycznych 1x użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: Pakiet 1 – materiały medyczne: higiena szpitalna, aseptyka sali operacyjnej (ściereczka do osuszania rąk, pokrowiec na przewody, czepek chirurgiczny, maski chirurgiczne), Pakiet 2 – materiały medyczne (furażerki męskie, fartuchy z białej folii, fartuch 1x użytku do sekcji, ubranie jednorazowe), Pakiet 3 – higiena szpitalna (elastyczna siatka opatrunkowa, serweta operacyjna bawełniana, chusta trójkątna bawełniana) Pakiet 4 - podkład bibułowo –foliowy w rulonie, Pakiet 5 – fartuchy chirurgiczne, Pakiet 6 – fartuchy chirurgiczne, Pakiet 7 – fartuchy włókninowe, Pakiet 8 – koszule włókninowe, Pakiet 9 – podkłady z włókniny, Pakiet 10 – podkłady higieniczne.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych – wymagana prawem. 2. Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub świadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W okresie niezmienności cen, ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 2. Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie. 3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny, w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)