Dostawa sprzętu multimedialnego oraz interaktywnego w ramach projektu pn. „ Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce’’

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach
Miejscowość Zembrzyce
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586935-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i interaktywnego wraz z instalacją w ramach projektu „ Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach
w gminie Zembrzyce’’ .Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach : Zespół Szkół w Zembrzycach ( obejmuje Szkołę Podstawową oraz Gimnazjum) , Szkołę Podstawową w Śleszowicach oraz Szkołę Podstawową w Tarnawie Dolnej. Przedmiot zamówienie będzie dostarczony do wskazanych pracowni matematyczno-przyrodniczych , pracowni komputerowych oraz pracowni międzyszkolnej. Przedmiot zamówienie obejmuje sprzęt multimedialny i interaktywny - laptopy 48 szt , projektory 4 szt , nawigacje 3 szt , podłogi interaktywne 3 szt , wizualizery 3 szt. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz nie był używany. W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających
weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień licencyjnych. Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy sprzętu . W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt multimedialny i interaktywny winny posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ . Wykonawca powinien wykonać dostawę sprzętu wraz z jego instalacją do szkół położonych na terenie gminy Zembrzyce. Szczegółowe zestawienie miejsca oraz zakresu dostaw zostały określone w załączniku 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da817848-3385-433e-9826-38c5c02d5492
Biuletyn 586935-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach
Regon 35689176000000
Zamawiajacy adres ulica Zembrzyce
Zamawiajacy adres numer domu 540
Zamawiajacy miejscowosc Zembrzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 34-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 874 67 32
Zamawiajacy fax 33 874 60 02
Zamawiajacy email gzofszembrzyce@interia.pl
Adres strony url www.zembrzyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zembrzyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Urzędu Gminy Zembrzyce ,34-201 Zembrzyce 540 sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zembrzyce Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach , 34-201 Zembrzyce 540
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu multimedialnego oraz interaktywnego w ramach projektu pn. „ Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce’’
Numer referencyjny COS.271.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i interaktywnego wraz z instalacją w ramach projektu „ Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce’’ .Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach : Zespół Szkół w Zembrzycach ( obejmuje Szkołę Podstawową oraz Gimnazjum) , Szkołę Podstawową w Śleszowicach oraz Szkołę Podstawową w Tarnawie Dolnej. Przedmiot zamówienie będzie dostarczony do wskazanych pracowni matematyczno-przyrodniczych , pracowni komputerowych oraz pracowni międzyszkolnej. Przedmiot zamówienie obejmuje sprzęt multimedialny i interaktywny - laptopy 48 szt , projektory 4 szt , nawigacje 3 szt , podłogi interaktywne 3 szt , wizualizery 3 szt. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz nie był używany. W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień licencyjnych. Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy sprzętu . W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt multimedialny i interaktywny winny posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ . Wykonawca powinien wykonać dostawę sprzętu wraz z jego instalacją do szkół położonych na terenie gminy Zembrzyce. Szczegółowe zestawienie miejsca oraz zakresu dostaw zostały określone w załączniku 9 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu multimedialnego i interaktywnego o wartości minimum 60.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3 ppkt. 2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.6 ppkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.3 – w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, 5) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX ogłoszenia, 6) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)