| GuidZP400 |
024ada54-d8b6-451a-a312-4f8c03761a08
|
| Biuletyn |
586795-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy Limanowa
|
| Regon |
30437800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Limanowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
183 372 710
|
| Zamawiajacy fax |
183 372 710
|
| Zamawiajacy email |
zampub@szpitallimanowa.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitallimanowa.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://www.szpitallimanowa.pl/zamowienia_publiczne.php
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitallimanowa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitallimanowa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego ul. Piłsudskiego 63, pok nr 7, 34-600 Limanowa Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów biurowych wykazane w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
|
| Numer referencyjny |
NZ/51/D/N/AC/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawy materiałów biurowych wykazane w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
217788,72
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W przypadku zaoferowania wkładów zamiennych/równoważnych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia: - że oferowane wyroby poddawane są przez producenta testom na wydajność spełniającym wymagania norm: ISO 19752 (tonery monochromatyczne), ISO 19798 (tonery kolorowe) i ISO 24711 (wkłady do drukarek atramentowych) i że na wezwanie Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie prześle raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z podanymi normami wystawione przez podmiot niezależny od producenta, wykonawcy i dystrybutora zawierające wszystkie wymagane przez wymienione normy ISO elementy; - że oferowane wyroby zamienne/równoważne są wyprodukowane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi; - że w przypadku uszkodzeń lub awarii drukarki, które będą stwierdzone przez autoryzowany serwis producenta jako następstwo użycia dostarczonego przez Wykonawcę zamiennego/równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy lub w przypadku, gdy naprawa urządzenia biurowego nie przywróci jego pełnej użyteczności bezpłatnie wymieni urządzenie na nowe; iż w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania zaoferowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia na warunkach nie gorszych niż dotychczas. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia e-mailem lub faksem Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy; - oferowane materiały eksploatacyjne będą materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi i niepowodującymi ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania realizacji min.3 dostaw o wartości zbliżonej do kwoty złożonej oferty, zgodnych z przedmiotem zamówienia.
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z przeznaczeniem
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia w poz. nr 4-5 formularza asortymentowo-cenowego posiada powierzchnię przeznaczoną do nadruku atramentowego i jest dedykowany do urządzenia Epson PP-100
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Określone w SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|