GuidZP400 |
de2cb7d1-03ce-4abc-b781-ba4ee04f5e19
|
Biuletyn |
586109-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
|
Regon |
27762086000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 758 77 01
|
Zamawiajacy fax |
32 758 77 01
|
Zamawiajacy email |
asp@asp.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.asp.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
dotyczy zakupu ze środków OS ERASMUS w ramach zadania nr 4 poz. nr 2 - komputera przenośnego wraz z akcesoriami oraz w ramach zadania nr 6 poz. 2 zakupu 1 licencji oprogramowania
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna szkoła wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.asp.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, Dział Administracyjno-Techniczny i Zamówień Publicznych pokój nr 001
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
|
Numer referencyjny |
ASP-DAT-ZP-04-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
1. Dostawa sprzętu komputerowego
2. Dostawa komputerów i akcesoriów Apple
3. Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
4. Dostawa komputerów przenośnych
5. Dostawa oprogramowania specjalistycznego
6. Dostawa oprogramowania biurowego
7. Dostawa kserokopiarki
8. Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
9. Dostawa drukarki
10. Dostawa wraz z montażem systemu rejestracji pracy
11. Dostawa oprogramowania serwerowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi, co najmniej na minimalny okres wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadań na które składa ofertę. Minimalny okres gwarancji udzielonej na dane urządzenie oraz jego podzespoły nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielanej przez producenta.
2. Zamawiający wymaga, aby sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nie używany przed dniem dostawy), nie pochodził z ekspozycji i nie był wcześniej prezentowany, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp.
b) wprowadzony do obrotu, odpowiadał obowiązującym normom i był zgodny z zasadniczymi wymaganiami , tj. posiadał deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela i/lub oznakowany znakiem CE.
3. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy sprzęt/urządzenia, zostały określone celem odniesienia do wymaganego przez Zamawiającego standardu jakościowego i funkcjonalnego. Wykonawca może zaproponować równoważny sprzęt tj. spełniający taką samą funkcję, którego parametry techniczne będą co najmniej takie jakie wymienił Zamawiający.
4. Ofertę można składać na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
5. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. zostaną odrzucone.
6. W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Wykonawca winien dostarczyć i wnieść przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.
8. W przypadku zadania nr 10 – Dostawa wraz z montażem systemu rejestracji pracy, Wykonawca winien dostarczyć, wnieść i zamontować przedmiot zamówienia
w budynkach Akademii przy ul. Raciborskiej 37, ul. Raciborskiej 50 oraz ul. Koszarowej 19 w Katowicach. Montaż urządzeń odbędzie się w rejonie recepcji zlokalizowanych
w ww. budynkach. Zamawiający zapewni zasilanie oraz gniazda sieci Ethenet.
Budynek przy ul. Raciborskiej 37 jest budynkiem zabytkowym. Wykonawca winien przeprowadzić montaż urządzeń we wszystkich budynkach w taki sposób, aby ingerencja w ich strukturę była jak najmniejsza. Wszelkie prace należy uzgadniać
i przeprowadzać we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca w ramach zamówienia winien także przeprowadzić szkolenie dla wyznaczonego personelu Zamawiającego
z obsługi i podstaw działania systemu rejestracji pracy oraz przekazać dokumentację techniczną i instrukcję obsługi w języku polskim.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje warunku dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek w zakresie zadania nr 10 jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert , a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
co najmniej jedną dostawę systemu rejestracji pracy wraz z montażem polegającą na współpracy z modułem RCP oprogramowania Cogisoft wraz
z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawa została wykonana oraz potwierdzi dowodami należyte wykonanie zamówienia .
W zakresie zadań nr 1-9 oraz zadnia nr 11 Zamawiający nie konkretyzuje warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
• zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie zadania nr 10
Wykaz dostaw potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert , a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z montażem systemu rejestracji pracy polegającej na współpracy z modułem RCP oprogramowania Cogisoft
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów
na rzecz, których dostawa została wykonana, potwierdzonych dowodami należyte wykonanie zamówienia - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył wypełniony:
a) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w zakresie zadań, na które składa ofertę (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu.
b) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W stosunku do zadań nr 6 - Dostawa oprogramowania biurowego oraz 8 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wadium nie jest wymagane.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść na zabezpieczenie oferty wadium w wysokości w stosunku do zadania:
Nr zadania Nazwa zadania Kwota wadium Kwota wadium słownie
1 Dostawa sprzętu komputerowego 700,00 zł siedemset 00/100 zł
2 Dostawa komputerów i akcesoriów Apple 400,00 zł czterysta 00/100 zł
3 Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych 600,00 zł sześćset 00/100 zł
4 Dostawa komputerów przenośnych 400,00 zł czterysta 00/100 zł
5 Dostawa oprogramowania specjalistycznego 350,00 zł trzysta pięćdziesiąt 00/100 zł
7 Dostawa kserokopiarki 350,00 zł trzysta pięćdziesiąt 00/100 zł
9 Dostawa drukarki 350,00 zł trzysta pięćdziesiąt 00/100 zł
10 Dostawa wraz z montażem systemu rejestracji pracy 350,00 zł trzysta pięćdziesiąt 00/100 zł
11 Dostawa oprogramowania serwerowego 250,00 dwieście pięćdziesiąt 00/100 zł
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form:
a) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Katowice 84 1050 1214 1000 0007 0000 7826 – za datę złożenia wadium w tej formie przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.).
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
7. Zamawiający zaleca, aby załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium
w następujący sposób:
a) wadium wnoszone w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu tytułem wadium,
b) wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz – do oferty załączyć kopię dokumentu,
a oryginał dokumentu (w celu ułatwienia zwrotu wadium – dokumentu) złożyć w odrębnej kopercie z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a Wykonawca zaproponuje urządzenie o równoważnych lub lepszych parametrach w tej samej cenie ofertowej.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na zadnia nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11 w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub
w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) ggwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy – PZP.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę
na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje
je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
7. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winna wynikać bezwarunkowa zapłata na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwoty zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, niezależnie od kwestionowania, czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia, czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji projektu ww. dokumentu.
8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30% zabezpieczenia. Kwota, o której mowa w art. 151 ust. 2 ustawy PZP, jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|