Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Przedszkolach na terenie Gminy Dębnica Kaszubska

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Gmina Dębnica Kaszubska
Miejscowość Dębnica Kaszubska
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586604-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Przedszkolach na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:

ZADANIE 1 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe
ZADANIE 2 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do zajęć i przedstawień muzycznych
ZADANIE 3 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do prowadzenia: zajęć ruchowych, zajęć wyrównujących deficyty u dzieci oraz zajęć opiekuńczych
ZADANIE 4 - Zakup i dostawa materiałów szkolno- biurowych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu
ZADANIE 5 - Zakup i dostawa książek, płyt CD i kart pracy do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu

3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowych i fabrycznie zapakowanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno – biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Przedszkolach w Budowie i Borzęcinie oraz w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej.
4. Dostarczone pomoce dydaktyczne powinny posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty – wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
6. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19f7a01a-ab39-4b2b-84fe-1a3706cc1097
Biuletyn 586604-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dębnica Kaszubska
Regon 77097980300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zjednoczenia
Zamawiajacy miejscowosc Dębnica Kaszubska
Zamawiajacy kod pocztowy 76248
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 81-31-623
Zamawiajacy fax 0-59 81 31 634
Zamawiajacy email J.krajewska@debnica.pl
Adres strony url www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna RPO WP 2014-2020).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dębnica Kaszubska, 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, pokój nr 1 (Punkt Obsługi Klienta)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Przedszkolach na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
Numer referencyjny RPI.271.31.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno-biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Przedszkolach na terenie Gminy Dębnica Kaszubska w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe ZADANIE 2 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do zajęć i przedstawień muzycznych ZADANIE 3 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz doposażenia do prowadzenia: zajęć ruchowych, zajęć wyrównujących deficyty u dzieci oraz zajęć opiekuńczych ZADANIE 4 - Zakup i dostawa materiałów szkolno- biurowych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu ZADANIE 5 - Zakup i dostawa książek, płyt CD i kart pracy do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowych i fabrycznie zapakowanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów szkolno – biurowych z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Przedszkolach w Budowie i Borzęcinie oraz w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej. 4. Dostarczone pomoce dydaktyczne powinny posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty – wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 6. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2., 2.3, 2.4, 2.5. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1.1. ceny, na skutek: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała, b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części dostaw w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość dostaw niezrealizowanych. – o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy i w zakresie wynikających z tych okoliczności będą dokonane. 1.2. pomocy dydaktycznych zaoferowanych przez Wykonawcę, przy czym nowo wskazane materiały winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu danego zadnia. 2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)