GuidZP400 |
4fde81da-79dc-4b7f-8765-1a9728fce1ed
|
Biuletyn |
586573-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
|
Regon |
18069037300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 15 56 59
|
Zamawiajacy fax |
261 15 63 85
|
Zamawiajacy email |
zamowienia34wog@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://34wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://34wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia – sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej – zamówienie z podziałem na 3 części
|
Numer referencyjny |
ZP/54/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi jednorazową dostawę wyposażenia – sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej – zamówienie z podziałem na 3 części.
2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę fabrycznie nowego następującego asortymentu:
- W części nr 1: Zmywarka tunelowa
- W części nr 2: Piec konwekcyjno – parowy
- W części nr 3: Zmywarka kapturowa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Specyfikację ilościową określają załączniki nr 1A, 1B oraz 1C do SIWZ. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej oraz arkusze umożliwiające określenie zaproponowanej gwarancji i identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia.
5. W stosunku do całego asortymentu wszystkich części zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie
z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 3 SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego:
1) Zmywarka tunelowa:
I. Rzeszów, ul. Lwowska 5
II. Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22B
III. Jarosław ul. 3 Maja 80
2) Piec konwekcyjno parowy:
I. Trzcianiec, Ośrodek Szkolenia Górskiego
II. Przemyśl ul. 29 Listopada 1
3) Zmywarka kapturowa:
I. Przemyśl ul. 29 Listopada 1
7. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia oraz do przeszkolenia personelu z obsługi dostarczonych sprzętów.
8. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
10. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
UWAGA I:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie patrz Załącznik nr 4) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się.
UWAGA I:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
UWAGA I:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
UWAGA II:
Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow):
„Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
[…] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej. W związku z powyższym nie żąda się oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem, dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą:
1) Dla części nr 1 na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);
2) Dla części nr 2 na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
3) Dla części nr 3 na kwotę/wartość: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100).
2. Wykonawca składający ofertę na większą, niż jedna liczbę części winien wnieść wadium na każdą część oddzielnie.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, poz. 2260 oraz Dz. U. z 2017 r. poz. 1089).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/54/2017, NIP [Wykonawcy]).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie przewiduje możliwości wprowadzenia zmian w umowie za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|