GuidZP400 |
b4ebad7d-6606-4c66-924b-2d3adb86749e
|
Biuletyn |
587736-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
|
Regon |
9139320100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały Jagiellońskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85128
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 5855252, 52 5855333
|
Zamawiajacy fax |
525 829 727
|
Zamawiajacy email |
mariusz.markiewicz@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności’’
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
30%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Bydgoszczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta ma być zaadresowana według wzoru: OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz OFERTA NA ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU - POWER ZNAK SPRAWY: OI.POWER.2230.5.2017
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU - POWER
|
Numer referencyjny |
OI.POWER.2230.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
W zakresie każdej z 4 cześci zamówienia
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów niezbędnych do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Bydgoszczy w ramach projektu „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” realizowanego w ramach Działania 2.7 „zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie z podziałem na 4 części:
Część 1 – Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu fryzjerstwa
Część 2 – Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu profesjonalnego sprzątania
Część 3 – Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu gastronomii
Część 4 – Materiały dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji szkoleń z zakresu robót remontowo-budowlanych lub spawalniczych
II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia zastępujące Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia zastępujące Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia zastępujące Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie, zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp – zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557 z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem.
Niniejszy warunek zostanie spełniony jeżeli wskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych jest nie mniejszy niż 30% (na dzień składania oferty) osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
Przez „zatrudnienie osób pozbawionych wolności oraz zwalnianych z zakładów pracy” zamawiający rozumie zatrudnienie osób pozbawionych wolności oraz osób, o których mowa w art. 164 – 167a ustawy Kodeks karny wykonawczy, tzn. osób pozbawionych wolności w okresie na 6 miesięcy przed planowanym zwolnieniem z zakładu karnego/aresztu śledczego, w związku z końcem kary bądź przewidywanym warunkowym zwolnieniem do dnia zwolnienia. Stwierdzić należy więc, że art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp dotyczy osób pozbawionych wolności, których podzielono na dwie kategorie, tj. zwalnianych z zakładu karnego/aresztu śledczego w związku z końcem kary bądź przewidywanym warunkowym zwolnieniem w okresie na 6 miesięcy przed planowanym zwolnieniem do dnia zwolnienia i pozostałych osób pozbawionych wolności.
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunek, o którym mowa w rozdziale V.2. niniejszej SIWZ zostanie spełniony, jeżeli każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełni ww. warunek.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
6). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: W terminie 3 dni licząc od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja zamieszczona niezwłocznie po otwarciu ofert dotycząca: kwoty, jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.) Obowiązek złożenia powyższego dokumentu dotyczy każdego wykonawcy, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument(y) np. oświadczenie potwierdzające, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych jest nie mniejszy niż 30% (na dzień składania oferty) osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub Wykonawcę, lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1: 1/1,1/2,1/3,1/4 do SIWZ)
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 9 ppkt 2-5:
- ppkt 2 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- ppkt 3-5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo ze zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdz. VI pkt 9 ppkt 2-5:
- zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (numeracja dotyczy zapisów zawartych w SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część 1 – 80,00 zł
Część 2 – 530,00 zł
Część 3 – 480,00 zł
Część 4 – 2.540,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innymi niż Wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie;
3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020;
4) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
3. Strony dopuszczają, za pisemną zgodą Zamawiającego, zmianę marki/typu sprzętu będącego przedmiotem umowy
w sytuacji zaprzestania jego produkcji, dystrybucji lub wycofania z obrotu, o ile zaoferowany nowy sprzęt spełnia kryteria zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik do niniejszej umowy) i nie powoduje wzrostu wartości zamówienia. W przypadku zmiany na droższy, od przedstawionego w ofercie, Wykonawca nie ma roszczenia o dopłatę różnicy w wartości zamówienia.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zarówno okoliczności uzasadniające zmianę, jak również fakt, iż zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w SIWZ.
5. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
1
|
IV 6 2 Powody |
Skrócenie terminu składania ofert jest uzasadnione ze względu na konieczność wydatkowania środków budżetowych przeznaczonych na ten cel w 2017 roku i realizacją zadania zgodnie z harmonogramem obowiązującym dla projektu pn. ,,Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności’’ Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. W związku z powyższym Zamawiający korzysta z możliwości skrócenia terminu składania wniosków ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia zgodnie z art. 43 ust. 2b lit. b pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Zamawiający wyznacza termin składania ofert na 21 dni. Przygotowanie ofert w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest skomplikowane, więc wyznaczony termin umożliwi wykonawcom przygotowanie i złożenie ofert, nie zaburzając przy tym zasady uczciwej konkurencji.
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
60
|
IV 4 17 |
1
|