GuidZP400 |
06239acf-f9f0-483b-a31e-f95931fa6cb1
|
Biuletyn |
587790-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
|
Regon |
30862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
013 4378497, 4378215
|
Zamawiajacy fax |
013 4378497, 4378215
|
Zamawiajacy email |
sezam.szpital@krosno.med.pl
|
Adres strony url |
www.krosno.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krosno.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krosno.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, Krosno 38-400, ul. Korczyńska 57
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego w ramach zadania „ Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im Jana Pawła II w Krośnie”
|
Numer referencyjny |
EZ/215/79/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Pakiet 1 System grzewczy do regulacji temperatury ciała
2 Pakiet 2 Wózek do transportu chorych- sztuk 5
3 Pakiet 3 Ultrasonograf
4 Pakiet 4 Defibrylator
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ( zał. 4)
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( zal. Nr 5)
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik ( zał. nr 3)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dla zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami - dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.).
2. Materiałów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr2 (Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze techniczne).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio:
Pakiet 1- 70,00 zł
Pakiet 2- 297,00 zł
Pakiet 3- 900,00 zł
Pakiet 4- 63,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
załącznik nr 6 wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|