GuidZP400 |
3e62a080-1214-4660-8c7e-5022dd1d65e4
|
Biuletyn |
585793-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
51006478400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42529
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10521
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 5225200, 5225760
|
Zamawiajacy fax |
895 225 205
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ol.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagana forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn, pok. 219
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy płyt CD-R i DVD+/-R – dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (Płyta CD-R + koperta – 12 043 szt. Płyta DVD+/-R + koperta – 8 520 szt.)
|
Numer referencyjny |
Z-t-P/24 - b/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy płyt CD-R i DVD+/-R –dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (Płyta CD-R + koperta - 12043 szt. Płyta DVD+/-R + koperta - 8520 szt.). 1.Opakowanie: CAKE / SOFTPACK (liczba sztuk w opakowaniu pojedynczym od 10 do 100 szt.) plus koperta, 2. DVD-R/DVD+R prędkość zapisu 16x, pojemność 4,7GB, 3. CD-R 52x, pojemność 700MB,
|
Cpv glowny przedmiot |
32584000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu w formie pisemnej, w ciągu 5 dni od daty zamknięcia licytacji, zestawienie oferowanych płyt według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Zestawienie to powinno zawierać informacje o: producencie i oznaczeniu handlowym oferowanych płyt w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego, cenach jednostkowych brutto, wartości brutto dla każdej pozycji i łącznej cenie ofertowej brutto. Suma wartości brutto wszystkich pozycji (łączna cena ofertowa brutto) musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży zestawienia oferowanych płyt wraz z cenami w wymaganym terminie i wymaganej formie (pisemna) lub zaoferowane płyty nie będą spełniały wymogów opisu przedmiotu zamówienia, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, co spowoduje zatrzymanie wadium wraz z odsetkami. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oceny jakości zaoferowanych płyt wg. poniższej procedury testowej: 1.Wykonawca dostarczy na swój koszt po 5 szt. zaoferowanych płyt CD-R oraz DVD-R/DVD+R. 2.Zamawiający umożliwi przedstawicielom Wykonawcy udział w ocenie jakości zaoferowanych płyt. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o miejscu i terminie przeprowadzenia oceny. 3.Użyte do nagrania dane będą takie same dla wszystkich płyt, z uwzględnieniem ich rodzaju (DVD/CD). 4.Test zostanie przeprowadzony na tym samym napędzie, w tej samej konfiguracji. 5.Do zapisu z prędkością 8x dla płyt DVD-R/DVD+R lub 24x dla płyt CD-R wykorzystany zostanie program CDBurnerXP. 6.Do pomiaru jakości dysku, bezpośrednio po nagraniu danej płyty, posłuży wskaźnik "Ocena jakości", który jest dostępny w aplikacji Nero DiscSpeed. Test z ustawieniem prędkości odczytu 8x dla płyt DVD-R/DVD+R lub 24x dla płyt CD-R. 7.Wskaźnik oceny jakości w programie Nero DiscSpeed dla minimum 4 z płyt każdej pozycji musi wynieść co najmniej 80%. W przypadku, gdy pierwotnie zaoferowane płyty nie otrzymają pozytywnej oceny, Wykonawca może zażądać, po dostarczeniu na swój koszt kolejnych płyt, przeprowadzenia jeszcze jednego, ponownego testu. Oferta niespełniająca wymagań jakości zostanie odrzucona. Aby mogła być zawarta umowa na realizację zamówienia, zaoferowane płyty muszą uzyskać pozytywną ocenę w w/w teście, jeżeli Zamawiający przeprowadzi procedurę oceny jakości zaoferowanych płyt.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 2. Oświadczenie do wniosku o dopuszczenie do licytacji wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do Ogłoszenia, 3. Wykaz podwykonawców. 4.Dowód wniesienia wadium
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Informacje na temat wadium Informacje na temat wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP/Oddział Olsztyn 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do wniosku kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do licytacji elektronicznej na dostawy płyt. Z-t-P/24 - b/2017”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8, (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, pokój 219) przed upływem terminu składania wniosków oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres 30 dni od złożenia oferty w licytacji elektronicznej. Wykonawcy, którzy złożą wnioski nie zabezpieczone dopuszczalną formą wadium nie zostaną zaproszeni do licytacji elektronicznej. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania wskazanego konta Zamawiającego przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
|
IV 4 6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
IV 4 7 |
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
|
IV 4 8 |
Wymagania formalne: Z platformy UZP w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl . Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie siebie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem), a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. Podanie przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału wykonawcy w licytacji. Wymagania techniczne Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet.
|
IV 4 9 |
Licytacja biegnie według czasu podawanego na platformie licytacji elektronicznych UZP. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto, za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100,00zł. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Po zakończeniu licytacji, system automatycznie wygeneruje: nazwę i adres wykonawcy, którego oferta zwyciężyła Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto i spełni wymagania ogłoszenia o licytacji. Wykonawcy przystępujący do licytacji powinni dokładnie zapoznać się z informacjami zawartymi na platformie (Samouczek, Regulamin).
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 11 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T13:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.
|
IV 4 13 |
Upływa 15 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
|
IV IstotnePostanowienia |
Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia, dostępnym na stronie Zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
|
IV 4 14 |
Zamawiający zażąda od wybranego Wykonawcy wniesienia, przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % wartości brutto wybranej oferty. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824).W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148 ust. 4 ustawy Pzp). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art.46 ust.5 pkt 2 ustawy Pzp).
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Sposób przekazania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji: Wniosek należy złożyć w oryginale wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami określonymi powyżej, osobiście (w pok. 219 KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6-8) lub przesłać pocztą zwykłą w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach). Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6-8, 10-950 Olsztyn, pok. 219 i zawierać oznaczenie: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ NA DOSTAWY PŁYT – NIE OTWIERAĆ PRZED DN. ........... 2017 r. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wnioski złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania. Opis sposobu przygotowania wniosku: Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny. Wszelkie poprawki muszą być naniesione czytelnie (jednokrotne skreślenie) oraz parafowane przez te osoby. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu wykonawcy bądź osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wniosek podpisuje osoba, której umocowanie nie wynika z aktualnego odpisu właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wymagane jest załączenie pełnomocnictwa. Załączane do oferty dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez wykonawcę, z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”, z wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego. Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniosek należy złożyć zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1, udostępnionym na stronie Zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl; Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Zamawiający urzęduje w następujących dniach (roboczych) i godzinach: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30. Inne, niż złożone z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. przekazywane są na piśmie, za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie – osobiście, lub pocztą zwykłą. Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji w formie elektronicznej. Brak potwierdzenia otrzymania lub wyjaśnienia treści otrzymanego pisma (nieczytelnego) zamawiający traktuje jako skuteczne doręczenie. Zaproszenia zostaną przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tatol– e-mail: zamówienia@ol.policja.gov.pl– tel. 89 522 52 00.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1) W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. 2) Nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę. 3) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|