GuidZP400 |
9b4587c4-2adf-49e9-b25e-89f4dc576392
|
Biuletyn |
587642-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amu.edu.pol
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup wraz z dostawą poszew, poszewek, prześcieradeł, pokrowców na materac, kołder, poduszek, ręczników, dywaników łazienkowych i kocy dla jednostek organizacyjnych UAM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części
|
Numer referencyjny |
ZP/5069/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą poszew, poszewek, prześcieradeł, pokrowców na materac, kołder, poduszek, ręczników, dywaników łazienkowych i kocy dla jednostek organizacyjnych UAM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1 – zakup wraz z dostawą poszew, poszewek, prześcieradeł i pokrowców na materac,
Część 2 – zakup wraz z dostawą kołder i poduszek,
Część 3 – zakup wraz z dostawą ręczników i dywaników łazienkowych,
Część 4 – zakup wraz z dostawą kocy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w pkt. 3.5 SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512500-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy (Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik),
b) Formularz cenowy (Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik),
c) Oświadczenie o niewykluczeniu,
d) Oświadczenie o podwykonawcach (jeśli dotyczy),
e) Dowód wniesienia wadium,
f) Próbki asortymentu. Dostarczone wyroby będą służyły do oceny ofert w kryterium jakości. Muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który jest określony w pkt. 3.5 SIWZ :
Część 1
A) 1 szt. poszwy 100% bawełny, białej o splocie satynowo - atłasowym (adamaszek) o wymiarach 140 x 200 cm, zakładka 40 cm,
B) 1 szt. poszwy bawełnianej o wymiarach 160 x 200 cm, zakładka 40 cm.
Część 2
A) 1 szt. kołdry antyalergicznej o wymiarach 140 x 200 cm,
B) 1 szt. poduszki antyalergicznej o wymiarach 70 x 80 cm.
Część 3
A) 1 szt. ręcznika frotte o wymiarach 50 x 100 cm (kolor biały).
Część 4
1 szt. koca o wymiarach 150-160 x 200-210 cm (kolor wiśnia, śliwka)
Pełnomocnictwo: jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część 1 - 3.400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych, 00/100),
Część 2 - 680,00 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt złotych, 00/100),
Część 3 - 780,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych, 00/100),
Część 4 - 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych, 00/100).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.09.2017. godz. 11:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|