Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Data publikacji 2017-09-13
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587210-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów (części) i obejmuje:
pakiet nr 1 – Preparaty do łazienek
pakiet nr 2 – Profesjonalna chemia do sprzątania
pakiet nr 3 – Mycie gruntowne podłóg
pakiet nr 4 – Chemia gospodarcza
pakiet nr 5 – Akcesoria
pakiet nr 6 – Papier toaletowy
pakiet nr 7 – Ręczniki papierowe i chusteczki
pakiet nr 8 – Podajniki i dozowniki
4. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy.
5. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00 z terminem określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin – do 5 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem.
7. Wykonawca załączy do oferty:
a) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dotyczy wszystkich pozycji
b) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji wskazanych
w załączniku nr 2 do SIWZ
c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia
CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
8. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne – muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim na wodoodpornym papierze wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia).
9. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zaoferowane podajniki i dozowniki – dotyczy pakietu nr 8.
10. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym.
11. Do oceny zgodności oferowanego produktu z opisem, Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki po 1 najmniejszym opakowaniu handlowym środków czystości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki należy oznaczyć w sposób identyfikujący produkt Wykonawcy. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi.
12. Produkty chemiczne muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta, a na każdym opakowaniu informacja w języku polskim z nazwą producenta, datą ważności, składem produktu oraz zastosowaniem (dotyczy również próbek).
13. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie używania zaoferowanych środków oraz dostarczenia ulotek dotyczących stosowania danego preparatu (ok. 25 szt.) oraz ważnych kart charakterystyki preparatów. Szkolenie personelu zakończone będzie wystawieniem stosownego dokumentu o odbytym szkoleniu – dot. pakietów nr 1, 2, 3, 4.
14. Wykonawca pokrywa koszty transportów, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fe99ef1-821c-4d7e-bc9c-cce6e5df8464
Biuletyn 587210-N-2017
Zamawiajacy nazwa Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Regon 30673300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7658308
Zamawiajacy fax 22 7658301
Zamawiajacy email zampub.ndm@wp.pl
Adres strony url http://bip.ncm.med.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ncm.med.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ncm.med.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer referencyjny 8/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów (części) i obejmuje: pakiet nr 1 – Preparaty do łazienek pakiet nr 2 – Profesjonalna chemia do sprzątania pakiet nr 3 – Mycie gruntowne podłóg pakiet nr 4 – Chemia gospodarcza pakiet nr 5 – Akcesoria pakiet nr 6 – Papier toaletowy pakiet nr 7 – Ręczniki papierowe i chusteczki pakiet nr 8 – Podajniki i dozowniki 4. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy. 5. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00 z terminem określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin – do 5 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem. 7. Wykonawca załączy do oferty: a) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dotyczy wszystkich pozycji b) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ 8. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne – muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim na wodoodpornym papierze wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia). 9. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zaoferowane podajniki i dozowniki – dotyczy pakietu nr 8. 10. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym. 11. Do oceny zgodności oferowanego produktu z opisem, Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki po 1 najmniejszym opakowaniu handlowym środków czystości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki należy oznaczyć w sposób identyfikujący produkt Wykonawcy. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi. 12. Produkty chemiczne muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta, a na każdym opakowaniu informacja w języku polskim z nazwą producenta, datą ważności, składem produktu oraz zastosowaniem (dotyczy również próbek). 13. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie używania zaoferowanych środków oraz dostarczenia ulotek dotyczących stosowania danego preparatu (ok. 25 szt.) oraz ważnych kart charakterystyki preparatów. Szkolenie personelu zakończone będzie wystawieniem stosownego dokumentu o odbytym szkoleniu – dot. pakietów nr 1, 2, 3, 4. 14. Wykonawca pokrywa koszty transportów, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Rozdz. VII SIWZ: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), b) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietu i pozycji formularza asortymentowo-cenowego – załącznik nr 2 do SIWZ, c) kart charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ e) próbki po 1opakowaniu z każdej pozycji określonej w formularzu asortymentowo-cenowym z oznaczenie na opakowaniu, której pozycji dotyczy. UWAGA: należy sporządzić wykaz przekazanych próbek. f) oświadczenie producenta lub inny dokument potwierdzający, iż oferowane produkty mogą być stosowane w zakładach opieki zdrowotnej - dotyczy pakietów nr 1, 2, 4
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Formularza asortymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę 2) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; oferty; 3) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami Załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)