GuidZP400 |
1fe99ef1-821c-4d7e-bc9c-cce6e5df8464
|
Biuletyn |
587210-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Regon |
30673300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7658308
|
Zamawiajacy fax |
22 7658301
|
Zamawiajacy email |
zampub.ndm@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ncm.med.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Numer referencyjny |
8/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów (części) i obejmuje:
pakiet nr 1 – Preparaty do łazienek
pakiet nr 2 – Profesjonalna chemia do sprzątania
pakiet nr 3 – Mycie gruntowne podłóg
pakiet nr 4 – Chemia gospodarcza
pakiet nr 5 – Akcesoria
pakiet nr 6 – Papier toaletowy
pakiet nr 7 – Ręczniki papierowe i chusteczki
pakiet nr 8 – Podajniki i dozowniki
4. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy.
5. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00 z terminem określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin – do 5 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem.
7. Wykonawca załączy do oferty:
a) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dotyczy wszystkich pozycji
b) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji wskazanych
w załączniku nr 2 do SIWZ
c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia
CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
8. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne – muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim na wodoodpornym papierze wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia).
9. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zaoferowane podajniki i dozowniki – dotyczy pakietu nr 8.
10. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym.
11. Do oceny zgodności oferowanego produktu z opisem, Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki po 1 najmniejszym opakowaniu handlowym środków czystości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki należy oznaczyć w sposób identyfikujący produkt Wykonawcy. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi.
12. Produkty chemiczne muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta, a na każdym opakowaniu informacja w języku polskim z nazwą producenta, datą ważności, składem produktu oraz zastosowaniem (dotyczy również próbek).
13. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie używania zaoferowanych środków oraz dostarczenia ulotek dotyczących stosowania danego preparatu (ok. 25 szt.) oraz ważnych kart charakterystyki preparatów. Szkolenie personelu zakończone będzie wystawieniem stosownego dokumentu o odbytym szkoleniu – dot. pakietów nr 1, 2, 3, 4.
14. Wykonawca pokrywa koszty transportów, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Rozdz. VII SIWZ:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ),
b) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietu i pozycji formularza asortymentowo-cenowego – załącznik nr 2 do SIWZ,
c) kart charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ,
d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
e) próbki po 1opakowaniu z każdej pozycji określonej w formularzu asortymentowo-cenowym z oznaczenie na opakowaniu, której pozycji dotyczy. UWAGA: należy sporządzić wykaz przekazanych próbek.
f) oświadczenie producenta lub inny dokument potwierdzający, iż oferowane produkty mogą być stosowane w zakładach opieki zdrowotnej - dotyczy pakietów nr 1, 2, 4
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Formularza asortymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę
2) Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ - wypełniony w sposób
czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; oferty;
3) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|