Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach zadania „Europa w szkole - uczeń w Europie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014¬-2020. Celem projektu jest poprawa jakości i warunków prowadzenia edukacji w SP w Rogowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje 6 części:
Część 1. Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rogowie do zajęć z j. angielskiego. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych dla uczniów zajęć z j. angielskiego.
Część 2. Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z j. angielskiego i matematyki. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 7 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych do zajęć z j. angielskiego i matematyki.
Część 3. Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczej. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 8 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczej.
Część 4. Dostawa i wyposażenie Szkoły Podstawowej w Rogowie w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych. Szczegółowy opis wyposażenia w sprzęt TIK został określony w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych TIK.
Część 5. Dostawa, montaż i konfiguracja infrastruktury sieciowej. Szczegółowy opis infrastruktury sieciowej został określony w załączniku nr 10 do SIWZ – Wykaz infrastruktury sieciowej.
Część 6. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zajęć. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych został określony w załączniku nr 11 do SIWZ – Wykaz materiałów eksploatacyjnych do zajęć.
Wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów, które ewentualnie zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w urządzenia równoważne tj. przedmiot zamówienia różnych producentów, jednak pod warunkiem że spełni on wymagania techniczne określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno- użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej.
Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać znaki bezpieczeństwa, muszą być dopuszczone do użytkowania, muszą spełniać wymagania polskich i europejskich norm i certyfikatów, w tym m.in. CE, EN71
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dostarczone produkty muszą być wniesione przez Wykonawcę do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ.
|
GuidZP400 |
ae3b490d-353d-448a-98dd-49b8ba8e3d5e
|
Biuletyn |
587422-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Rogów
|
Regon |
75014844300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rogów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95063
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
468748070
|
Zamawiajacy fax |
468 748 086
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@rogow.eu
|
Adres strony url |
www.rogow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Europa w szkole - uczeń w Europie”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.rogow.eu
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Urząd Gminy w Rogowie, ul. Żeromskiego 23, 95-063 Rogów
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę nalezy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. nr 20
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Rogowie, ul. Żeromskiego 23, 95-063 Rogów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie dostaw dla zadania pn. „Europa w szkole - uczeń w Europie”
|
Numer referencyjny |
OKS.271.07.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach zadania „Europa w szkole - uczeń w Europie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014¬-2020. Celem projektu jest poprawa jakości i warunków prowadzenia edukacji w SP w Rogowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje 6 części:
Część 1. Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rogowie do zajęć z j. angielskiego. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych dla uczniów zajęć z j. angielskiego.
Część 2. Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z j. angielskiego i matematyki. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 7 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych do zajęć z j. angielskiego i matematyki.
Część 3. Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczej. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych został określony w załączniku nr 8 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczej.
Część 4. Dostawa i wyposażenie Szkoły Podstawowej w Rogowie w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych. Szczegółowy opis wyposażenia w sprzęt TIK został określony w załączniku nr 9 do SIWZ – Wykaz pomocy dydaktycznych TIK.
Część 5. Dostawa, montaż i konfiguracja infrastruktury sieciowej. Szczegółowy opis infrastruktury sieciowej został określony w załączniku nr 10 do SIWZ – Wykaz infrastruktury sieciowej.
Część 6. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zajęć. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych został określony w załączniku nr 11 do SIWZ – Wykaz materiałów eksploatacyjnych do zajęć.
Wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów, które ewentualnie zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w urządzenia równoważne tj. przedmiot zamówienia różnych producentów, jednak pod warunkiem że spełni on wymagania techniczne określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej SIWZ. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno- użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej.
Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać znaki bezpieczeństwa, muszą być dopuszczone do użytkowania, muszą spełniać wymagania polskich i europejskich norm i certyfikatów, w tym m.in. CE, EN71
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
Dostarczone produkty muszą być wniesione przez Wykonawcę do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował w sposób należyty, minimum 1 zamówienie polegające na:
• dla części 1: dostawie materiałów edukacyjnych/pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto
• dla części 2: dostawie materiałów edukacyjnych/pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto
• dla części 3: dostawie materiałów edukacyjnych/pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto
• dla części 4: dostawie sprzętu elektronicznego, w tym komputerowego o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto
• dla części 5: dostawie, montażu i konfiguracji infrastruktury sieciowej o wartości zamówienia co najmniej 25 000,00 zł brutto.
• dla części 6: dostawie materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek, artykułów biurowych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto
Uwaga: Jeśli jeden oferent składa ofertę na części 1 – 3, wymagana wartość zrealizowanego zamówienia dla wszystkich części sumuje się.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w trybie przewidzianym w art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację zadania (przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie Wykonawcy części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, których Wykonawca ani Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przyjętą dla stosunków zobowiązaniowych);
2) zmiany zasad finansowania projektu spowodowanych decyzjami Instytucji współfinansujących projekty ze środków EFRR.
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|