| GuidZP400 |
46eaf1c5-c3d1-42c3-a957-342bb396d7ca
|
| Biuletyn |
587320-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
|
| Regon |
5069204500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15003
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
856 545 797
|
| Zamawiajacy fax |
856 648 519
|
| Zamawiajacy email |
szpitalpck@bialystok.home.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalpck.bialystok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalpck.bialystok.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpck.bialystok.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Białymstoku, 15-003 Białystok , ul. Sienkiewicza 79, w Sekretariacie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
|
| Numer referencyjny |
6/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego fabrycznie nowej nieużywanej aparatury i sprzętu medycznego wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników w zakresie praktycznej obsługi. Graniczne parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli zaoferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
42
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie, że zaoferowana aparatura i sprzęt medyczny, dopuszczony jest do obrotu i posiadać dokumenty potwierdzające przeprowadzenie odpowiedniej procedury oceny zgodności z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla oferowanego sprzętu.
Oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na aparaturę i sprzęt medyczny.
Wykaz punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax).
Szczegółowe informacje o oferowanym sprzęcie: prospekty, foldery, instrukcję w języku polskim oraz prospekt z danymi technicznymi dla oferowanego sprzętu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowe informacje o oferowanym sprzęcie: prospekty, foldery, instrukcję w języku polskim oraz prospekt z danymi technicznymi dla oferowanego sprzętu.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 3. Dokumenty
te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
|
| Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy.
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy.
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 5 do SIWZ – Parametry techniczne
oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiając przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp.
Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|