Dostawa: materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu, gąbki hemostatycznej, taśm i siatek do nietrzymania moczu, venflonów, klipsów i striperów, materiałów do sterylizacji, zestawów do porodu, obłożeń jednorazowego użytku, serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania i podkładów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7

Data publikacji 2017-09-13
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584219-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu, gąbki hemostatycznej, taśm i siatek do nietrzymania moczu, venflonów, klipsów i striperów, materiałów do sterylizacji, zestawów do porodu, obłożeń jednorazowego użytku, serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania i podkładów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Opis został wskazany w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2ecec62-f020-409f-a1fe-20d23dc803bf
Biuletyn 584219-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Regon 58919418230000
Zamawiajacy adres ulica ul. Floriana Ceynowy
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 854 800
Zamawiajacy fax 586 854 840
Zamawiajacy email pcz-kart@wp.pl
Adres strony url http://www.bip.pczkartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pczkartuzy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pczkartuzy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej,osobiście, pocztą polską, pocztą kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. zo.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu, gąbki hemostatycznej, taśm i siatek do nietrzymania moczu, venflonów, klipsów i striperów, materiałów do sterylizacji, zestawów do porodu, obłożeń jednorazowego użytku, serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania i podkładów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Numer referencyjny PCZ/10/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu, gąbki hemostatycznej, taśm i siatek do nietrzymania moczu, venflonów, klipsów i striperów, materiałów do sterylizacji, zestawów do porodu, obłożeń jednorazowego użytku, serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania i podkładów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 Opis został wskazany w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w zakresie: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy; - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII.3a SIWZ: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu towaru tj. że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz.876) Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu. Wymagane jest załączenie dokumentów zawartych w zał. Nr 3 (opis przedmiotu zamówienia), katalogi i próbki.
Inne dokumenty niewymienione Pakiet Nr 14 Wymagane min.3 badania kliniczne potwierdzające spadek występowania zakrzepowego zapalenia żył dla materiału kaniul . Dla optymalizacji bezpieczeństwa , kaniule pozycji 1 mają posiadać właściwość utrzymywania krwi wypływu wstecznego w obrębie portu poziomego Luer-Lok kaniuli do całkowitego usunięcia igły i pełnego zadziałania pasywnej blokady ostrza . Załączyć po 2 próbki produktu dla weryfikacji cechy dla punktu 1 a,b i c .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w przypadku zaprzestania wytwarzania towaru objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena towaru objętego umową, 2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego towaru, nazwy towaru, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów. 3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy towaru po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp., o ile Zamawiający zaakceptuje te zmiany). 4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem wejścia w życie aktu prawnego, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1. 5. Na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z Wykonawcą spowodowanej: a. zmianą w nazwach lub adresach stron, zmianami związanymi z przekształceniem podmiotowym stron; b. koniecznością wynikającą z działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; c. zmianą obowiązujących przepisów prawa, związanych z przedmiotem zamówienia, które weszły w życie po zawarciu umowy, w związku z czym zachodzi konieczność dostosowania umowy do zmienionych przepisów prawa, d. oraz w pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)