GuidZP400 |
b2ecec62-f020-409f-a1fe-20d23dc803bf
|
Biuletyn |
584219-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
|
Regon |
58919418230000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Floriana Ceynowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kartuzy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 854 800
|
Zamawiajacy fax |
586 854 840
|
Zamawiajacy email |
pcz-kart@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.pczkartuzy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pczkartuzy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pczkartuzy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej,osobiście, pocztą polską, pocztą kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. zo.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu, gąbki hemostatycznej, taśm i siatek do nietrzymania moczu, venflonów, klipsów i striperów, materiałów do sterylizacji, zestawów do porodu, obłożeń jednorazowego użytku, serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania i podkładów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
|
Numer referencyjny |
PCZ/10/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu, gąbki hemostatycznej, taśm i siatek do nietrzymania moczu, venflonów, klipsów i striperów, materiałów do sterylizacji, zestawów do porodu, obłożeń jednorazowego użytku, serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania i podkładów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Opis został wskazany w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy;
- jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII.3a SIWZ:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu towaru tj. że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz.876)
Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu.
Wymagane jest załączenie dokumentów zawartych w zał. Nr 3 (opis przedmiotu zamówienia), katalogi i próbki.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pakiet Nr 14
Wymagane min.3 badania kliniczne potwierdzające spadek występowania zakrzepowego zapalenia żył dla materiału kaniul .
Dla optymalizacji bezpieczeństwa , kaniule pozycji 1 mają posiadać właściwość utrzymywania krwi wypływu wstecznego w obrębie
portu poziomego Luer-Lok kaniuli do całkowitego usunięcia igły i pełnego zadziałania pasywnej blokady ostrza . Załączyć po 2 próbki
produktu dla weryfikacji cechy dla punktu 1 a,b i c .
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w przypadku zaprzestania wytwarzania towaru objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena towaru objętego umową,
2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego towaru, nazwy towaru, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów.
3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy towaru po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp., o ile Zamawiający zaakceptuje te zmiany).
4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem wejścia w życie aktu prawnego, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1.
5. Na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z Wykonawcą spowodowanej:
a. zmianą w nazwach lub adresach stron, zmianami związanymi z przekształceniem podmiotowym stron;
b. koniecznością wynikającą z działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy;
c. zmianą obowiązujących przepisów prawa, związanych z przedmiotem zamówienia, które weszły w życie po zawarciu umowy, w związku z czym zachodzi konieczność dostosowania umowy do zmienionych przepisów prawa,
d. oraz w pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|