Dostawa wyposażenia (stacji roboczej z monitorem, komputerów, laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588494-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o wartości zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia (stacji roboczej z monitorem, komputerów, laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część I – Stacja robocza z monitorem – 1 zestaw
Część II – Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym – 1 zestaw
Część – III – Komputer biurowy z systemem operacyjnym – 2 szt.
Część – IV – Laptop z systemem operacyjnym – 1 szt.
Część – V – Laptop 12,5” z systemem operacyjnym – 1 szt.
Część – VI – Akcesoria komputerowe
Część – VII – Oprogramowanie biurowe (wersja edukacyjna) – 1 szt.
Część – VIII – Zaawansowany system do projektowania obwodów elektrycznych – 1 szt.
Część – IX – Najnowsze oprogramowanie do projektowania graficznego – wersja edukacyjna (PL) – 1 szt.
Część – X – Oryginalna bateria do laptopa – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia (część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część III), Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI), Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ, Załącznik nr 1H do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VIII), Załącznik nr 1I - Opis przedmiotu zamówienia (część IX) do SIWZ i Załącznik nr 1J - Opis przedmiotu zamówienia (część X) do SIWZ.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. (wyjątkiem jest część V, w której Zamawiający dopuszcza zarówno komputer poleasingowy, jak i fabrycznie nowy).
2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
Rozwiązania równoważne:
1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I i 1J do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F, 6G, 6H, 6I i 6J do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3)Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4)Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5)W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres (minimum) wskazany w opisie przedmiotu zamówienia do każdej części.
Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b
i art. 29 ust.4 Pzp.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4690ef5e-6a05-4b93-bafc-f406459d2b1a
Biuletyn 588494-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url www.ipan.lublin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.ipan.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipan.lublin.pl zakładka "Zamówienia publiczne" "Dostawy"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia (stacji roboczej z monitorem, komputerów, laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Numer referencyjny A-2401-23/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o wartości zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia (stacji roboczej z monitorem, komputerów, laptopów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część I – Stacja robocza z monitorem – 1 zestaw Część II – Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym – 1 zestaw Część – III – Komputer biurowy z systemem operacyjnym – 2 szt. Część – IV – Laptop z systemem operacyjnym – 1 szt. Część – V – Laptop 12,5” z systemem operacyjnym – 1 szt. Część – VI – Akcesoria komputerowe Część – VII – Oprogramowanie biurowe (wersja edukacyjna) – 1 szt. Część – VIII – Zaawansowany system do projektowania obwodów elektrycznych – 1 szt. Część – IX – Najnowsze oprogramowanie do projektowania graficznego – wersja edukacyjna (PL) – 1 szt. Część – X – Oryginalna bateria do laptopa – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia (część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część III), Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI), Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ, Załącznik nr 1H do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VIII), Załącznik nr 1I - Opis przedmiotu zamówienia (część IX) do SIWZ i Załącznik nr 1J - Opis przedmiotu zamówienia (część X) do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. (wyjątkiem jest część V, w której Zamawiający dopuszcza zarówno komputer poleasingowy, jak i fabrycznie nowy). 2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. Rozwiązania równoważne: 1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I i 1J do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F, 6G, 6H, 6I i 6J do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3)Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4)Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5)W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres (minimum) wskazany w opisie przedmiotu zamówienia do każdej części. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp. 8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow UWAGA! Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia będzie oceniany zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 13. Dot. wszystkich części (kryterium "Termin dostawy" - maksymalnie 20 punktów) 1) W powyższym kryterium oceniana będzie łączna długość terminu dostawy. Zamawiający odniesie wartości z poszczególnych ofert do minimalnego oczekiwanego przez Zamawiającego terminu dostawy, czyli 2 dni, natomiast nie może być on dłuższy niż 14 dni. TD = (14 dni – Tob) : 12 dni x 20 pkt gdzie: TD – przyznane punkty; Tob – termin oferty badanej (wyrażony w dniach). 2) Każdy wykonawca będzie oceniany w kryterium „termin dostawy” w skali od 0 do 20 punktów UWAGA!!! • Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 2 dni, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert „Termin dostawy” wartość 2 dni, natomiast termin wskazany przez Wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez Niego zamówienia. • W przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 14 dni, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. • Termin dostawy będzie liczony od dnia zawarcia umowy. • Brak wskazania/wpisania w Formularzu oferty terminu dostawy, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, że Wykonawca oferuje najdłuższy (maksymalny akceptowany przez Zamawiającego) termin dostawy, czyli 14 dni. Zaoferowanie terminu realizacji niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wyrazić oferowany termin realizacji w dniach. W przypadku podania terminu realizacji w innej postaci Zamawiający dokona stosownych przeliczeń opierając się na postanowieniach Kodeksu cywilnego dotyczących tygodnia, miesiąca. Wykonawca w oferowanym terminie realizacji zamówienia musi uwzględnić wszelkie ryzyka jakie mógł przewidzieć doświadczony Wykonawca, a w szczególności ryzyka związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: A)Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.Dokumenty, z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. B)Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) C)Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I) Załącznik nr 1 B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część II) Załącznik nr 1 C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część III) Załącznik nr 1 D – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część IV) Załącznik nr 1 E – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część V) Załącznik nr 1 F – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VI) Załącznik nr 1 G – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VII) Załącznik nr 1 H – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VIII) Załącznik nr 1 I – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część IX) Załącznik nr 1 J – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część X) Załącznik nr 2 – Formularz oferty Załącznik nr 3 A – Oświadczenie Wykonawcy A Załącznik nr 3 B – Oświadczenie Wykonawcy B Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 (NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP) Załącznik nr 5 A - Wzór umowy (część I) Załącznik nr 5 B - Wzór umowy (część II) Załącznik nr 5 C - Wzór umowy (część III) Załącznik nr 5 D - Wzór umowy (część IV) Załącznik nr 5 E - Wzór umowy (część V) Załącznik nr 5 F - Wzór umowy (część VI) Załącznik nr 5 G - Wzór umowy (część VII) Załącznik nr 5 H - Wzór umowy (część VIII) Załącznik nr 5 I - Wzór umowy (część IX) Załącznik nr 5 J - Wzór umowy (część X) Załącznik nr 6 A – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część I) Załącznik nr 6 B – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część II) Załącznik nr 6 C – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część III) Załącznik nr 6 D – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część IV) Załącznik nr 6 E – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część V) Załącznik nr 6 F – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VI) Załącznik nr 6 G – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VII) Załącznik nr 6 H – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VIII) Załącznik nr 6 I – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część IX) Załącznik nr 6 J – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część X)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pani Ewa Buchajczuk fax /81/ 744 50 67 lub e-mail: e.buchajczuk@ipan.lublin.pl w godz. 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku w dni pracujące dla Zamawiającego
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)