Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588540-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika

1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt.
2. Stacja robocza do obróbki grafiki (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt.
3. Monitor 21,5” (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 4 szt.
4. Monitor 24” (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt.
5. Skaner A3 (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt.
6. Moduł skanera Canon Flatbed Unit 201 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt.
7. Drukarka laserowa kolorowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt.
8. Pakiet biurowy Microsoft Office Standard 2016 MOLP GOV - 3 szt.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb28a866-432e-4154-860a-56cbb6270bb6
Biuletyn 588540-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Rybnik
Regon 276255430
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324392302
Zamawiajacy fax +48324224124
Zamawiajacy email zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony url www.rybnik.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.rybnik.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.rybnik.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP.271.118.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika 1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt. 2. Stacja robocza do obróbki grafiki (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt. 3. Monitor 21,5” (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 4 szt. 4. Monitor 24” (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt. 5. Skaner A3 (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 2 szt. 6. Moduł skanera Canon Flatbed Unit 201 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt. 7. Drukarka laserowa kolorowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ – Przedmiot zamówienia) - 1 szt. 8. Pakiet biurowy Microsoft Office Standard 2016 MOLP GOV - 3 szt. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 41056,91
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - Zamawiający wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)