Dostawa i doposażenie pracowni szkolnych w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pn. Powiatowe Centrum Kompetencji Zawodowych

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
Miejscowość Dąbrowa Tarnowska
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588343-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne dla zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca gwarantuje dostarczenie oryginalnego sprzętu, urządzeń, części oraz akcesoriów objętych gwarancją producenta. Zamówienie zostało podzielone i obejmuje 7 części:

Część I. Wyposażenie pracowni ogólnobudowlanej.
Część II. Wyposażenie pracowni projektowania.
Część III. Wyposażenie pracowni rysunku technicznego.
Część IV. Wyposażenie pracowni spawalniczej 10-cio stanowiskowej.
Część V. Wyposażenie pracowni obróbki skrawaniem konwencjonalnym.
Część VI. Zakup programu wspomagającego projektowanie do pracowni rysunku technicznego.
Część VII. Zakup wózka widłowego z napędem spalinowym wraz z osprzętem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d892b58-4f8f-4a6b-82cd-9ad3e3425319
Biuletyn 588343-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
Zamawiajacy adres ulica ul. Berka Joselewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Tarnowska
Zamawiajacy kod pocztowy 33200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 642 24 31
Zamawiajacy email starosta.kda@powiatypolskie.pl
Adres strony url www.powiatdabrowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Powiatowe Centrum Kompetencji Zawodowych w ramach 10 osi priorytetowej Wiedza i Kompetencje Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/spdabrowatarnowska,m,296920,2017.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spdabrowatarnowska,m,296920,2017.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Powiat Dąbrowski
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. 1 (dziennik podawczy)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i doposażenie pracowni szkolnych w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pn. Powiatowe Centrum Kompetencji Zawodowych
Numer referencyjny REZ.042.3.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne dla zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca gwarantuje dostarczenie oryginalnego sprzętu, urządzeń, części oraz akcesoriów objętych gwarancją producenta. Zamówienie zostało podzielone i obejmuje 7 części: Część I. Wyposażenie pracowni ogólnobudowlanej. Część II. Wyposażenie pracowni projektowania. Część III. Wyposażenie pracowni rysunku technicznego. Część IV. Wyposażenie pracowni spawalniczej 10-cio stanowiskowej. Część V. Wyposażenie pracowni obróbki skrawaniem konwencjonalnym. Część VI. Zakup programu wspomagającego projektowanie do pracowni rysunku technicznego. Część VII. Zakup wózka widłowego z napędem spalinowym wraz z osprzętem
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 666965,82
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio do danej części, na którą składana jest oferta, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącego wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich dokumentów (załącznik nr 7 do SIWZ) składane w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Czy wadium 1
Wadium 1. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.09.2017 r. do godz. 09:30. 2. Przed upływem powyższego terminu składania ofert należy wnieść wadium na poszczególne części: a) na część I zamówienia – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), b) na część II zamówienia – 100,00 zł (słownie: sto złotych), c) na część III zamówienia – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), d) na część IV zamówienia – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), e) na część V zamówienia – 5 400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych), f) Na część VI zamówienia – 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), g) Na część VII zamówienia – 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 3. Wadium może być wniesione: a) W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003 b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). Wadium złożone w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć u Zamawiającego na dzienniku podawczym lub załączyć do oferty. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) – dołączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 4. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 uPzp. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 5. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 uPzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszystkie istotne postanowienia umowy, które maja wiązać strony zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Postanowienia zawarte we wzorcu umowy nie podlegają negocjacjom. 3. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny, 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)