GuidZP400 |
876c77d7-6779-4cb1-b4bb-7804c5e87654
|
Biuletyn |
588361-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
|
Regon |
93210167900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sztabowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
98
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 646 968
|
Zamawiajacy fax |
713 646 968
|
Zamawiajacy email |
jluszpinska@biblioteka.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.biblioteka.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biblioteka.wroc.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Cześć A Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu: laptopy, drukarki, , myszki, klawiatu, zestawy komputerowe, dysk sieciowy, klawiatury, myszki, zasilacze
Cześć B Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu: tablety. projektory
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz o podwykonawstwie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 Dostawca złoży Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Dostawca złoży Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz DLA CZĘŚCI A : wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 zł każda (słownie: sto tysięcy złotych), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
DLA CZĘSCI B: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw projektorów lub tabletów o wartości min. 20 000,00 zł każda (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań technicznych z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji, należy wraz z ofertą dostarczyć testy wykonane programem PassMark CPU Mark. – DOTYCZY CZĘŚCI A
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Dostawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 25 ust. 3-6 Zamawiający w celu oceny czy Dostawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Dostawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania podmiotów, oddających do dyspozycji Dostawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – w formie oryginałów (wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ). Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ, Informację o przynależeniu do grupy kapitałowej - oświadczenie z art. 26 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 7
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
CZĘŚĆ A: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
CZĘŚĆ B: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań- o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia wykonania umowy;
2) Zmiany wysokości wynagrodzenia z uwagi na rezygnację z części dostaw przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia – pomniejszenie o wartość niedostarczonego sprzętu na podstawie formularza ofertowego Dostawcy;
3) W przypadku nieistotnej zmiany parametrów lub innych cech elementów sprzętu, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują pogorszenia, jakości dostaw i usług oraz podwyższenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|