DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588361-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cześć A Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu: laptopy, drukarki, , myszki, klawiatu, zestawy komputerowe, dysk sieciowy, klawiatury, myszki, zasilacze
Cześć B Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu: tablety. projektory

Dodatkowe informacje

GuidZP400 876c77d7-6779-4cb1-b4bb-7804c5e87654
Biuletyn 588361-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
Regon 93210167900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sztabowa
Zamawiajacy adres numer domu 98
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 646 968
Zamawiajacy fax 713 646 968
Zamawiajacy email jluszpinska@biblioteka.wroc.pl
Adres strony url www.biblioteka.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biblioteka.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Cześć A Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu: laptopy, drukarki, , myszki, klawiatu, zestawy komputerowe, dysk sieciowy, klawiatury, myszki, zasilacze Cześć B Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu: tablety. projektory
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz o podwykonawstwie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 Dostawca złoży Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu W celu okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Dostawca złoży Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz DLA CZĘŚCI A : wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 zł każda (słownie: sto tysięcy złotych), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. DLA CZĘSCI B: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw projektorów lub tabletów o wartości min. 20 000,00 zł każda (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań technicznych z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji, należy wraz z ofertą dostarczyć testy wykonane programem PassMark CPU Mark. – DOTYCZY CZĘŚCI A
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Dostawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 25 ust. 3-6 Zamawiający w celu oceny czy Dostawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Dostawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania podmiotów, oddających do dyspozycji Dostawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – w formie oryginałów (wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ). Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ, Informację o przynależeniu do grupy kapitałowej - oświadczenie z art. 26 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 7
Czy wadium 1
Wadium CZĘŚĆ A: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); CZĘŚĆ B: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań- o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia wykonania umowy; 2) Zmiany wysokości wynagrodzenia z uwagi na rezygnację z części dostaw przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia – pomniejszenie o wartość niedostarczonego sprzętu na podstawie formularza ofertowego Dostawcy; 3) W przypadku nieistotnej zmiany parametrów lub innych cech elementów sprzętu, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują pogorszenia, jakości dostaw i usług oraz podwyższenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)