GuidZP400 |
b76dd9f0-8be3-4350-945e-5c20a294c4bb
|
Biuletyn |
588349-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Warszawie
|
Regon |
647286900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Krasińskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/4/6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 358 68 50,
|
Zamawiajacy fax |
22 358 68 52
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@waw.sa.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.waw.sa.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.waw.sa.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.waw.sa.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy Pl. Krasińskich 2/4/6 w Warszawie w pokoju 0A14 (Biuro Obsługi Interesanta) (poniedziałek – piątek od 8:30 do 15:30)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa niszczarek dla sądów apelacji warszawskiej
|
Numer referencyjny |
ZP-765-10/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 249 sztuk niszczarek dla sądów obszaru apelacji warszawskiej.
2. Szczegółowy opis Urządzeń (minimalne wymagania Zamawiającego) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Lista Odbiorców stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
4. W wyniku przeprowadzonego Postępowania zostanie zawarta umowa zgodna z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy, lecz nie później niż do dnia 15 grudnia 2017 r.
Termin stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykazania się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów (zamówień) obejmujących realizację dostaw niszczarek o wartości 300 tys. zł brutto każda.
W przypadku, gdy wartość wykazywanych umów (zamówień) jest określona w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich NBP z dnia przesłania do publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunki udziału w Postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez dodatkowego wezwania przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą potwierdza brak podstawy do wykluczenia z Postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku Postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie to powodowało obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium obejmujące okres związania ofertą w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu;
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych;
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone na konto Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie, 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6 na rachunek: 33 1130 1017 0021 1002 0890 0004 z oznaczeniem: „Wadium w postępowaniu ZP-765-10/17”, a potwierdzenie wpłaty dołączone do oferty.
5. Środki pieniężne winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 8.4.2-8.4.5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym:
6.1. dokumenty te będą zawierały klauzule zobowiązania gwaranta zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie pełnej kwoty wadium w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy;
6.2. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu gwarancji/poręczenia w oryginale.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
7.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
7.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w oddzielnej, wyraźnie opisanej, kopercie, a jego kopia została załączona do oferty.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
9. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 i 4 oraz § 13 ust. 5 Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy określonych w art. 144 Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany:
1) zaoferowanego Urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a) zmiany na Urządzenie o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie,
b) niepodwyższenia cen jednostkowych oraz łącznego wynagrodzenia umownego.
2) zmiany części składowych zaoferowanego Urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie,
b) pod warunkiem niepodwyższenia cen jednostkowych oraz łącznego wynagrodzenia umownego,
c) niepowodującej podwyższenia kosztu cyklu życia w stosunku do Urządzenia zaoferowanego w ofercie (jeśli dotyczy);
3) zmiany ilości Urządzeń przypisanych do poszczególnych Odbiorców, bez zmiany pozostałego zakresu Umowy, w przypadku konieczności dokonania zmian wynikających z organizacji pracy Sądów lub ich finansowania.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|