GuidZP400 |
839e1a72-de1c-49fe-862d-8535c031cb39
|
Biuletyn |
588155-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
|
Regon |
2074959600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Inwalidów Wojennych
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 380 58 01
|
Zamawiajacy fax |
71 389 27 99
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pcm-wolow.pl
|
Adres strony url |
www.pcmwolow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmwolow.pl
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o.
|
Numer referencyjny |
19/PCM/2017/ZP/A
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli oraz wyposażenia, tj.:
L.p. Nazwa Liczba sztuk
1 Dozownik z płynem dezynfekcyjnym 3 sztuki
2 Dozownik z detergentem 7 sztuk
3 Wózek sprzątacza 1 sztuka
4 Szafka 4 sztuki
5 Szafka 1 sztuka
6 Szafa lekarska 1 sztuka
7 Szafa kartotekowa 6 sztuk
8 Szafa 2 sztuki
9 Szafka wisząca 1 sztuka
10 Szafka wisząca 3 sztuki
11 Szafka pod zlewozmywak 2 sztuki
12 Szafka 4 sztuki
13 Taboret obrotowy z podnóżkiem 4 sztuki
14 Krzesło tapicerowane 9 sztuk
15 Stół 1 sztuka
16 Krzesło obrotowe 4 sztuki
17 Ławka szatniowa 1 sztuka
18 Szafka BHP 3 sztuki
19 Biurko 4 sztuki
20 Lustro nad umywalkę 2 sztuki
21 Pojemnik na ręczniki 7 sztuk
22 Wieszak na ubranie 9 sztuk
23 Pojemnik na odpadki 11 sztuk
24 Wieszak na papier toaletowy zamocowany na uchwycie dla niepełnosprawnych 1 sztuka
25 Wieszak na papier toaletowy 2 sztuki
26 Lampka na biurko 4 sztuki
27 Chłodziarka 1 sztuka
28 Czajnik elektryczny bezprzewodowy 1 sztuka
29 Kuchenka mikrofalowa 1 sztuka
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Okreslenie warunkow |
8.1 W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
8.1 W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
8.1 W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie).
8.2 W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8.1 W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w pkt. 7.2. SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie).
|
Zakresie warunkow udzialu |
8.2 W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis, fotografia), z którego muszą wynikać wymagane przez Zamawiającego parametry – Wykonawca zobowiązany jest opisać, której pozycji dotyczy załączony dokument;
9.4. Instrukcja obsługi w języku polskim (wraz z dostawą), jeżeli dotyczy.
9.5. Załącznik nr 4 – Wymagane parametry techniczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
8.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów.
8.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8.5 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców.
8.6 W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 7.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wskazanych w pkt. 7.2 SIWZ Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie.
8.7 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8.8 W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 8.6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada:
8.8.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
8.8.2 Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota brutto, na którą dany oferent lub oferenci (oferta wspólna) składają ofertę, potwierdzającą że dany oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
8.8.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
8.8.4 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie
z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Ocena spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
8.8.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa każdy z nich.
10.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM – Załącznik nr 1.
10.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
10.3 Oświadczenie o podatku VAT – Załącznik nr 5.
10.4 W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
10.5 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
10.6 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
10.7 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
10.8 Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - Rozdział II SIWZ
Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowne określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
24.1 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określi/ warunki takiej zmiany.
24.2 Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian, jak niżej:
a) zmiana okresu realizacji umowy. Zmiany te mogą nastąpić w związku z niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy,
b) zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano,
c) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy.
d) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
24.3 Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
24.4 Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowiązany jest jednak poinformować o nich Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|