GuidZP400 |
4371d015-d08f-4c86-b962-873bebc4bfc8
|
Biuletyn |
587808-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
011035381
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 38 94 808
|
Zamawiajacy fax |
22 38 94 922
|
Zamawiajacy email |
JSkonieczna@wolski.med.pl
|
Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
EP/48/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi:
1 Zadanie nr 1 – Obłożenia specjalistyczne sterylne
2 Zadanie nr 2 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
3 Zadanie nr 3 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
4 Zadanie nr 4 – Opatrunki
5 Zadanie nr 5 – Maski filtrujące, okulary ochronne
6 Zadanie nr 6 – Obłożenia specjalistyczne sterylne
7 Zadanie nr 7 – Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii leczenia ran
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, a także, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Dla każdej części – Opisy techniczne w języku polskim, oferowanych produktów, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3) W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego, muszą one posiadać tłumaczenia. Zamawiający wymaga, aby ww dokumenty były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zakresu i której pozycji formularza cenowego dotyczy dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ),
3) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 9.4 ppkt 1) SIWZ
4) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 9.3 do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy:
1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości w pozycjach danego zadania będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia wartości zadania,
2) zmniejszenie ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy,
3) zakup towaru o tych samych parametrach, lecz cenie nie wyższej, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt,
4) wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
5) zamiana poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy
i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, w przypadku zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto,
6) zmiana ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
7) jeżeli Wykonawca prowadzi sprzedaż produktów wchodzących w skład załącznika do umowy, a producent tych produktów złożył ofertę specjalną na zakup tych produktów, Zamawiający ma prawo do nabycia tych produktów po obniżonych cenach. Wykonawca nie będzie rościł sobie z tytułu tych dostaw dodatkowego wynagrodzenia niż na fakturze promocyjnej,
8) zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy,
9) zmiana sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i uzasadniona jego potrzebami,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|