Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych i matematyki w ramach projektu pn.: „TIK – TAK Nowoczesna bezpieczna szkoła dla uczniów".

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585786-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w 6 szkołach na terenie gminy Ełk objętych projektem „TIK – TAK Nowoczesna bezpieczna szkoła dla uczniów”.
2) W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, aparat fotograficzny, programy edukacyjne, różnego rodzaju tablice, teleskopy, mikroskopy wraz z preparatami, zestawy preparatów biologicznych i chemicznych, sprzęt laboratoryjny, mapy i atlasy, radiomagnetofon, środki ochrony osobistej, sprzęt ppoż.
3) Zamówienie zostało podzielone na 6 części odpowiadającym każdej ze szkół.
4) Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
5) Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi min 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25c8333b-ffd7-4bc0-bff2-cde8214d485e
Biuletyn 585786-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Ełk
Regon 79067109900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 619 45 00
Zamawiajacy fax 87 619 45 01
Zamawiajacy email ug@elk.gmina.pl
Adres strony url http://elk-ug.bip.eur.pl/
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.02.02.01-IZ-00-28-001 z dnia 21 grudnia 2016r. dotycząca projektu pn. „projektu pn.: „TIK – TAK Nowoczesna bezpieczna szkoła dla uczniów„ z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://elk-ug.bip.eur.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://elk-ug.bip.eur.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pocztą tradycyjną
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego w sekretariacie Ul. Kościuszki 28A; 19-300 Ełk
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych i matematyki w ramach projektu pn.: „TIK – TAK Nowoczesna bezpieczna szkoła dla uczniów".
Numer referencyjny IZP.271.3.42.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w 6 szkołach na terenie gminy Ełk objętych projektem „TIK – TAK Nowoczesna bezpieczna szkoła dla uczniów”. 2) W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, aparat fotograficzny, programy edukacyjne, różnego rodzaju tablice, teleskopy, mikroskopy wraz z preparatami, zestawy preparatów biologicznych i chemicznych, sprzęt laboratoryjny, mapy i atlasy, radiomagnetofon, środki ochrony osobistej, sprzęt ppoż. 3) Zamówienie zostało podzielone na 6 części odpowiadającym każdej ze szkół. 4) Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 5) Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi min 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Jest to najdłuższy dopuszczalny termin realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość prac b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; c) zmiana podwykonawców usług w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego; d) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT. e) zmian nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, f) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia; g) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu przedmiotu zamówienia, w tym rezygnacji z części zamówienia; h) Zmiany zaoferowanych w ofercie urządzeń w przypadku braku ich dostępności na rynku, z zastrzeżeniem że nowe proponowane urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż zaoferowana w ofercie a wysokość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu. i) zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności, zmianą wysokości i ilości transz.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)