Dostawa, montaż i uruchomienie zestawów do prowadzenia wideokonferencji na potrzeby sądów apelacji warszawskiej

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt wideokonferencyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589291-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322320008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawów do prowadzenia wideokonferencji na potrzeby sądów obszaru apelacji warszawskiej:
- Sądu Okręgowego w Warszawie – 2 szt.,
- Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie – 1 szt.
2. Szczegółowy opis Zestawów (minimalne wymagania Zamawiającego) stanowią załączniki nr 1 i 2a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac3719f0-12fc-46ad-b8e3-2a737615c300
Biuletyn 589291-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Warszawie
Regon 647286900000
Zamawiajacy adres ulica pl. Krasińskich
Zamawiajacy adres numer domu 2/4/6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 358 68 50,
Zamawiajacy fax 22 358 68 52
Zamawiajacy email zamowienia@waw.sa.gov.pl,
Adres strony url www.waw.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy Pl. Krasińskich 2/4/6/ w Warszawie w pokoju 0A14 (Biuro Obsługi Interesanta) (poniedziałek-piatek od 8:30 do 15:30)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie zestawów do prowadzenia wideokonferencji na potrzeby sądów apelacji warszawskiej
Numer referencyjny ZP-765-11/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawów do prowadzenia wideokonferencji na potrzeby sądów obszaru apelacji warszawskiej: - Sądu Okręgowego w Warszawie – 2 szt., - Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie – 1 szt. 2. Szczegółowy opis Zestawów (minimalne wymagania Zamawiającego) stanowią załączniki nr 1 i 2a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32232000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przemiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 15 grudnia 2017 r. Termin stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów (zamówień) obejmujących realizację dostaw zestawów do prowadzenia wideokonferencji o wartości 70 tys. zł brutto każda. W przypadku, gdy wartość wykazywanych umów (zamówień) jest określona w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony formularz - opis oferowanych zestawów, którego wzór stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ, zawierający wszelkie wymagane informacje zawarte w tym wzorze.
Inne dokumenty niewymienione Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez dodatkowego wezwania przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą potwierdza brak podstawy do wykluczenia z Postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku Postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie to powodowało obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium obejmujące okres związania ofertą w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone na konto Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Warszawie, 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6 na rachunek: 33 1130 1017 0021 1002 0890 0004 z oznaczeniem: „Wadium w postępowaniu ZP-765-11/17”, a potwierdzenie wpłaty dołączone do oferty. 5. Środki pieniężne winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 8.4.2-8.4.5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: 6.1. dokumenty te będą zawierały klauzule zobowiązania gwaranta zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie pełnej kwoty wadium w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy; 6.2. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu gwarancji/poręczenia w oryginale. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 7.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 7.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w oddzielnej, wyraźnie opisanej, kopercie, a jego kopia została załączona do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy określonych w art. 144 Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany: 1) zaoferowanego przedmiotu Umowy pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na Zestawy o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie, b) niepodwyższenia cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego; 2) zmiany części składowych zaoferowanego Zestawu pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie, b) pod warunkiem niepodwyższenia cen jednostkowych oraz wynagrodzenia umownego, c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie; 3) zmiany ilości Zestawów przypisanych do poszczególnych Sądów, bez zmiany pozostałego zakresu Umowy, w przypadku konieczności dokonania zmian wynikających z organizacji pracy Sądów lub ich finansowania. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 2 i 3 oraz § 12 ust. 5 istotnych postanowień umowy.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Jezyk polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)