Dostawa poleasingowego sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589317-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie podzielono na następujące części:
Część 1:
1.1. Komputer stacjonarny #1.1. KMP – 20 szt.
1.2. Komputer stacjonarny #1.2 KWP – 34 szt.
Część 2:
2.1. Monitor #2.1. KMP – 24 szt.
2.2. Monitor #2.2. – 38 szt.
Część 3:
3.1. Komputer stacjonarny #3.1. KMP – 5 szt.
3.2. Komputer stacjonarny #3.2 KWP – 5 szt.
Część 4:
4.1. Monitor #4.1. – 5 szt.
4.2. Monitor #4.2. – 5 szt.
Szczegółowy opis sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz minimalne parametry techniczne przedstawiono w załącznikach nr 5.1. do 5.4. do SIWZ.
Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 30% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 3 Istotnych postanowień umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e022a853-e03a-4b04-ba49-a02498fd5469
Biuletyn 589317-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 930156216
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa poleasingowego sprzętu komputerowego
Numer referencyjny PU-2380-279-012-176/2017/MA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie podzielono na następujące części: Część 1: 1.1. Komputer stacjonarny #1.1. KMP – 20 szt. 1.2. Komputer stacjonarny #1.2 KWP – 34 szt. Część 2: 2.1. Monitor #2.1. KMP – 24 szt. 2.2. Monitor #2.2. – 38 szt. Część 3: 3.1. Komputer stacjonarny #3.1. KMP – 5 szt. 3.2. Komputer stacjonarny #3.2 KWP – 5 szt. Część 4: 4.1. Monitor #4.1. – 5 szt. 4.2. Monitor #4.2. – 5 szt. Szczegółowy opis sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz minimalne parametry techniczne przedstawiono w załącznikach nr 5.1. do 5.4. do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 30% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 3 Istotnych postanowień umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach 5.1. do 5.4. do SIWZ do SIWZ, przedstawienia: - wypełnionych załączników nr 5.1 do 5.4 (w zależności od części, których oferta dotyczy) – opis minimalnych parametrów technicznych, wykonanych poprzez podanie parametru oferowanego rozwiązania, we wskazanych przez zamawiającego miejscach. Zamawiający wymaga również podania marki oraz typu (modelu) oferowanego sprzętu, a dla oprogramowania i systemów operacyjnych – producenta i nazwy. Powyższe opisy należy przedstawić w formie oryginału (podstawa prawna: §14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126) .
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3.3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.a). Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.5. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, z zastrzeżeniem § 12 Istotnych postanowień umowy: 1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach gdy: a) nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron, b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności i wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)