Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589162-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 Komputery stacjonarne, monitory i oprogramowanie
1) komputer stacjonarny o parametrach standardowych – 16 szt.,
2) komputer stacjonarny o parametrach podwyższonych jako zamówienie podstawowe – 18 szt. i do 2 szt. jako Prawo opcji,
3) monitor jako zamówienie podstawowe – 12 szt. i do 24 szt. jako Prawo opcji,
4) pakiet biurowy MS Office Standard 2016 MOLP – 16 szt. i do 20 szt. jako Prawo opcji.
Część 2 Komputery przenośne i dysk sieciowy
1) komputer przenośny – 3 szt.
2) komputer przenośny – 1 szt.
3) dysk sieciowy – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24d4dbb5-0e01-4412-bedf-2b5a8f5685c5
Biuletyn 589162-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
Regon 91126695100000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 316 080
Zamawiajacy fax 542 314 352
Zamawiajacy email inwestycje@pwsz.wloclawek.pl
Adres strony url www.pwsz.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.wloclawek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.wloclawek.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17; 87-800 Włocławek; Kancelaria Uczelni – I piętro - pok. 16
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku
Numer referencyjny G.202-5/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 Komputery stacjonarne, monitory i oprogramowanie 1) komputer stacjonarny o parametrach standardowych – 16 szt., 2) komputer stacjonarny o parametrach podwyższonych jako zamówienie podstawowe – 18 szt. i do 2 szt. jako Prawo opcji, 3) monitor jako zamówienie podstawowe – 12 szt. i do 24 szt. jako Prawo opcji, 4) pakiet biurowy MS Office Standard 2016 MOLP – 16 szt. i do 20 szt. jako Prawo opcji. Część 2 Komputery przenośne i dysk sieciowy 1) komputer przenośny – 3 szt. 2) komputer przenośny – 1 szt. 3) dysk sieciowy – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zaprzestania produkcji lub wyczerpania asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę. Zmiana polegać będzie na dostarczeniu innego produktu o nie zmienionych parametrach i funkcjonalności za cenę pierwotnie zaoferowaną przez Wykonawcę. W przypadku zmiany, Wykonawca przedstawi propozycję nowego produktu, zaś Zamawiający propozycje taką zaakceptuje; 2) zmiany parametrów technicznych urządzeń na korzystniejsze, jeśli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów; 3) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; 4) zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Zmiana w umowie nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)