Wyposażenie interaktywne i multimedialne Gminnej Biblioteki Publicznej

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Zakrzew
Miejscowość Zakrzew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587618-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do budynku Gminnej Biblioteki w tym:.
1) Dywan interaktywny wraz z osprzętem 1 szt.
2) Drukarka kolorowa format A1 1 szt.
3) Monitor interaktywny 1 szt.
4) Tablet 5 szt.
5) Dysk 2 szt.
6) Zestaw komputerowy 1 szt.
7) Program do obróbki zdjęć typu Photoshop dla edukacji lub równoważny, subskrypcja na minimum 5 lat 1 szt.
8) Program graficzny Corel Draw dla edukacji lub równoważny, subskrypcja na minimum 5 lat 1 szt.
9) Kolumna 2 szt.
Szczegółowy opis sprzętu zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
W ramach dostawy wykonawca wykona podłączenie i uruchomienie sprzętu oraz instalację oprogramowania. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c45612c-f8f7-41ee-a0d1-6a8bb627e9c2
Biuletyn 587618-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Zakrzew
Regon 67022407700000
Zamawiajacy adres ulica Zakrzew 51
Zamawiajacy miejscowosc Zakrzew
Zamawiajacy kod pocztowy 26652
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 105 122
Zamawiajacy fax 486 105 143
Zamawiajacy email zakrzew@zakrzew.pl
Adres strony url www.zakrzew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podziałanie: "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zakrzew.bip.gmina.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Zakrzew, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę można dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przesyłką kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. 17 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie interaktywne i multimedialne Gminnej Biblioteki Publicznej
Numer referencyjny FEIT.271.1.29.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do budynku Gminnej Biblioteki w tym:. 1) Dywan interaktywny wraz z osprzętem 1 szt. 2) Drukarka kolorowa format A1 1 szt. 3) Monitor interaktywny 1 szt. 4) Tablet 5 szt. 5) Dysk 2 szt. 6) Zestaw komputerowy 1 szt. 7) Program do obróbki zdjęć typu Photoshop dla edukacji lub równoważny, subskrypcja na minimum 5 lat 1 szt. 8) Program graficzny Corel Draw dla edukacji lub równoważny, subskrypcja na minimum 5 lat 1 szt. 9) Kolumna 2 szt. Szczegółowy opis sprzętu zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach dostawy wykonawca wykona podłączenie i uruchomienie sprzętu oraz instalację oprogramowania. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu Ww. oświadczenie wykonawca składa się w formie pisemnej. Oświadczenie stanowi zał. nr 3 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu : 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Nr rachunku bankowego: 80 9147 0009 0021 6906 2000 0006. 2. Dopuszczalne formy wadium: Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany powyżej w ust. 1 przez zamawiającego); Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Gwarancje ubezpieczeniowe; Gwarancje bankowe; Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); - Dowód/ dokument potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona dopuszczoną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 4. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystane dla Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:55
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)