GuidZP400 |
3e22bd8a-93f9-4dda-bd14-54af39aac94b
|
Biuletyn |
585628-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
|
Regon |
28871600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 485 200
|
Zamawiajacy fax |
814 485 201
|
Zamawiajacy email |
u.czuja@umlub.pl
|
Adres strony url |
www.umlub.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umlub.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r., poz. 1529 oraz 2015r., poz. 1830), lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, pokój nr 8, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
|
Numer referencyjny |
UM-ZP-262-52/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania (oferty częściowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, załączniku nr 2 do SIWZ dla zadania nr 1, oraz w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 2.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ dla zadania nr 1, oraz Załącznik nr 5a do SIWZ dla zadania nr 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego. Zamawiający będzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów.
Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego.
Zaoferowane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji urządzenia, udzielonego przez producenta.
Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy na własny koszt i ryzyko, partiami – w formie zamówień cząstkowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza dostaw dwupaków i wielopaków.
Ilości wskazane w Kolumnie „E” załącznika nr 2 i 2a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi ustalonymi w wyniku analizy potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: max do 4 dni (roboczych) licząc od daty złożenia zamówienia (zgodnie z ofertą Wykonawcy-termin realizacji dostawy cząstkowej stanowi kryterium oceny ofert wg rozdziału XIII SIWZ).
Ilość i rodzaj produktów wymienionych w zamówieniu do umowy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Odnośnie warunku zdolności technicznej-Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zadania nr 1– jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 PLN brutto) ;
w zakresie zadania nr 2 – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 PLN brutto) ;
Odnośnie warunku zdolności zawodowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, a w przypadku, w którym Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, także odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dotyczące tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca złoży:
w zakresie zadania nr 1
- zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty równoważne odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważny w zakresie procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalających zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzających że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko
- zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt równoważny odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. testy wydajnościowe potwierdzające że wydajność zaproponowanego towaru jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnych z obowiązującymi normami: ISO / IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO / IEC 19798 dla kaset z tonerem do drukarek kolorowych laserowych i ISO / IEC 24711 kolorowych kartridży atramentowych oraz ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych lub równoważne;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.III 4)., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W zakresie polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, określonych w rozdziale
V pkt 5.1, Wykonawca złoży:
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Dokument/ty, z którego wynikać będzie, że osoba podpisująca ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (na zewnątrz) i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza również w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1 informacje dotyczące tych podmiotów.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w zakresie wskazanych poniżej, poszczególnych zadań w następujących wysokościach:
w Zadaniu nr 1 - 8000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100zł)
w Zadaniu nr 2 - 1300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100zł)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany postanowień niniejszej umowy będą dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu,
pod rygorem nieważności, i mogą wystąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1.1. wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych;
1.2. wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;
1.3. wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny;
1.4. zmiana numeru katalogowego, wielkości opakowań, nazwy produktu lub nazwy producenta produktu objętego umową;
1.5. zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają
na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy
do aktualnego stanu prawnego;
1.6. zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (VAT);
1.7. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia;
1.8. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
1.9. nie wyczerpania ilości i/lub wartości umowy w terminie jej obowiązywania. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia umowy w sumie nie dłużej niż o 6 miesięcy, do wyczerpania ilości przedmiotu umowy i/lub wartości;
1.10. konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;
1.11. zaistnienia innych okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
1.12. w zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towaru i usług VAT, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT od towaru i usług objętych przedmiotem zamówienia. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
1.13. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalona na podst. art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
1.14. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w trakcie obowiązywania umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
Inicjatorem zmian może być każda ze Stron, poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie faktyczne i prawne oraz termin wprowadzenia.
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|