GuidZP400 |
73057d62-e067-4c03-989d-25d2b7cdbed3
|
Biuletyn |
588950-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pielgrzymka
|
Regon |
39064766000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pielgrzymka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pielgrzymka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
076 8775013
|
Zamawiajacy fax |
076 8775013 w. 116
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@pielgrzymka.gminarp.pl
|
Adres strony url |
bip.pielgrzymka.biz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie planowane jest do realizacji przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Działania 2.1 e-usługi publiczne, Poddziałania 2.1.3 e-usługi publiczne – ZIT AJ. Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.pielgrzymka.biz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy, 59-524 Pielgrzymka 109A/1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Utworzenie zaplecza technicznego do świadczenia e-usług publicznych, cyfryzacja usług publicznych, utworzenie Samorządowego Centrum Powiadamiania oraz e-Sesja realizowane w ramach III etapu projektu "e-pielgrzymka.biz wdrożenie e-usług w Gminie Pielgrzymka wraz z zakupem niezbędnej infrastruktury"
|
Numer referencyjny |
ZP.271.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy oprogramowanie (licencje), wdroży oraz w zadeklarowanym okresie (60÷84 miesięcy) świadczył będzie usług serwisowych i aktualizacji oprogramowania w zakresie:
1) zaplecza technicznego do świadczenia e-Usług publicznych z kompletem e-usług, elektronicznym biurem obsługi interesanta, e-płatnościami, migracjami i wdrożeniem;
2) cyfryzacji elektronicznych usług publicznych takich jak dostęp do informacji przestrzennej, automatyczne generowania e-formularzy, e-wyrys, e-wypis, e-zabytki;
3) samorządowego centrum powiadamiania systemu informowania kryzysowego dla mieszkańców Gminy Pielgrzymka;
4) dostępu online do posiedzeń Rady Gminy Pielgrzymka (e-sesja) w tym wykonanie monitoringu sali konferencyjnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
473083,11
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) dostarczenie oprogramowania (licencje) oraz wykonanie systemu monitoringu sali konferencyjnej– w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy,
2) wdrożenie oprogramowania - w terminie do 180 dni od daty dostarczenia oprogramowania,
3) świadczenie usług serwisowych i aktualizacji – w okresie 60÷84 miesięcy od daty ukończenia wdrożenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował:
a) co najmniej jedną dostawę zaprojektowania, budowy i wdrożenia systemu online w technologii trójwarstwowej wraz z usługami serwisowymi w kwocie minimum 100 tys. zł.
b) co najmniej jedną dostawę systemu dziedzinowego i e-usług za kwotę minimum 400 tys. złotych brutto
c) co najmniej jedną dostawę modułu elektronicznych płatności;
d) co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem usług elektronicznych polegających na opracowaniu wzorów dokumentów i formularzy – minimum 20 sztuk formularzy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składa¬nia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa może być zmieniona w sytuacji wystąpienia przesłanek wymienionych w art. 144 Ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|