Utworzenie zaplecza technicznego do świadczenia e-usług publicznych, cyfryzacja usług publicznych, utworzenie Samorządowego Centrum Powiadamiania oraz e-Sesja realizowane w ramach III etapu projektu "e-pielgrzymka.biz wdrożenie e-usług w Gminie Pielgrzymka wraz z zakupem niezbędnej infrastruktury"

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Gmina Pielgrzymka
Miejscowość Pielgrzymka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588950-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy oprogramowanie (licencje), wdroży oraz w zadeklarowanym okresie (60÷84 miesięcy) świadczył będzie usług serwisowych i aktualizacji oprogramowania w zakresie:
1) zaplecza technicznego do świadczenia e-Usług publicznych z kompletem e-usług, elektronicznym biurem obsługi interesanta, e-płatnościami, migracjami i wdrożeniem;
2) cyfryzacji elektronicznych usług publicznych takich jak dostęp do informacji przestrzennej, automatyczne generowania e-formularzy, e-wyrys, e-wypis, e-zabytki;
3) samorządowego centrum powiadamiania systemu informowania kryzysowego dla mieszkańców Gminy Pielgrzymka;
4) dostępu online do posiedzeń Rady Gminy Pielgrzymka (e-sesja) w tym wykonanie monitoringu sali konferencyjnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73057d62-e067-4c03-989d-25d2b7cdbed3
Biuletyn 588950-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Pielgrzymka
Regon 39064766000000
Zamawiajacy adres ulica Pielgrzymka
Zamawiajacy miejscowosc Pielgrzymka
Zamawiajacy kod pocztowy 59524
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 8775013
Zamawiajacy fax 076 8775013 w. 116
Zamawiajacy email inwestycje@pielgrzymka.gminarp.pl
Adres strony url bip.pielgrzymka.biz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie planowane jest do realizacji przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Działania 2.1 e-usługi publiczne, Poddziałania 2.1.3 e-usługi publiczne – ZIT AJ. Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.pielgrzymka.biz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy, 59-524 Pielgrzymka 109A/1
Nazwa nadana zamowieniu Utworzenie zaplecza technicznego do świadczenia e-usług publicznych, cyfryzacja usług publicznych, utworzenie Samorządowego Centrum Powiadamiania oraz e-Sesja realizowane w ramach III etapu projektu "e-pielgrzymka.biz wdrożenie e-usług w Gminie Pielgrzymka wraz z zakupem niezbędnej infrastruktury"
Numer referencyjny ZP.271.9.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy oprogramowanie (licencje), wdroży oraz w zadeklarowanym okresie (60÷84 miesięcy) świadczył będzie usług serwisowych i aktualizacji oprogramowania w zakresie: 1) zaplecza technicznego do świadczenia e-Usług publicznych z kompletem e-usług, elektronicznym biurem obsługi interesanta, e-płatnościami, migracjami i wdrożeniem; 2) cyfryzacji elektronicznych usług publicznych takich jak dostęp do informacji przestrzennej, automatyczne generowania e-formularzy, e-wyrys, e-wypis, e-zabytki; 3) samorządowego centrum powiadamiania systemu informowania kryzysowego dla mieszkańców Gminy Pielgrzymka; 4) dostępu online do posiedzeń Rady Gminy Pielgrzymka (e-sesja) w tym wykonanie monitoringu sali konferencyjnej.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 473083,11
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: 1) dostarczenie oprogramowania (licencje) oraz wykonanie systemu monitoringu sali konferencyjnej– w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, 2) wdrożenie oprogramowania - w terminie do 180 dni od daty dostarczenia oprogramowania, 3) świadczenie usług serwisowych i aktualizacji – w okresie 60÷84 miesięcy od daty ukończenia wdrożenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: a) co najmniej jedną dostawę zaprojektowania, budowy i wdrożenia systemu online w technologii trójwarstwowej wraz z usługami serwisowymi w kwocie minimum 100 tys. zł. b) co najmniej jedną dostawę systemu dziedzinowego i e-usług za kwotę minimum 400 tys. złotych brutto c) co najmniej jedną dostawę modułu elektronicznych płatności; d) co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem usług elektronicznych polegających na opracowaniu wzorów dokumentów i formularzy – minimum 20 sztuk formularzy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składa¬nia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona w sytuacji wystąpienia przesłanek wymienionych w art. 144 Ustawy Pzp
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)