GuidZP400 |
c08ef84b-4bc0-40e8-89db-dc1613fea979
|
Biuletyn |
587926-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jastrzębie Zdrój
|
Regon |
276255358
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 85 133
|
Zamawiajacy fax |
32 47 85 350
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.jastrzebie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jastrzebie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Jastrzębie – Zdrój, Wydział Informatyki, pok. 310A, Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie - Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
|
Numer referencyjny |
It.271.001.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa:
Część I:
• Zestaw komputerowy typu A - 20 szt.
• Zestaw komputerowy typu B - 4 szt.
• Komputer przenośny - 4 szt.
• Monitor komputerowy 27’ - 1 szt.
Część II:
• Drukarka monochromatyczna laserowa A4- 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do formularz ofertowego planowanego przez siebie terminu realizacji zadania w dniach kalendarzowych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy tylko części I:
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie, co najmniej: jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw […] wykonanych […] w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert […], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy […] zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy […] zostały wykonane […] należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy […] były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 6 (dotyczy tylko części I)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy tylko części I:
Dla komputerów stacjonarnych i przenośnych:
- Deklaracja zgodności CE
- Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 producenta sprzętu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub nr 1b do SIWZ oraz Załącznik nr 1c i/lub nr 1d do OFERTY (w zależności, na którą część wykonawca składa ofertę). Załączniki nr 1c i 1d stanowi treść oferty i nie będzie podlegać uzupełnieniom na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
2) oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.a). niniejszej SIWZ tj: załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach określonych w art. 22 a ustawy PZP,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 5 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt.4 niniejszej SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy:
a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 2 z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie,
W przypadku, o którym mowa wyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia.
b. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia,
c. w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia
2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|