GuidZP400 |
f4627677-a25f-447f-a011-694601466ab0
|
Biuletyn |
589721-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
|
Regon |
28830800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczawno Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
502292146
|
Zamawiajacy fax |
748 436 764
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.petela@onet.eu
|
Adres strony url |
www.szczawno-jedlina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szczawno-jedlina.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szczawno-jedlina.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uzdrowisko Szczawno- Jedlina S.A. ul. Sienkiewicza 2, 58-310 Szczawno- Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (dostawa warzyw i owoców)
|
Numer referencyjny |
ZP/15/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Warzywa i owoce świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, jak i
po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w wyglądzie i
podstawowych parametrach opisujących ich własności. Odpowiednie pakowanie warzyw i owoców (np. worki
umożliwiające cyrkulację powietrza, wytłaczanki chroniące warzywa i owoce miękkie), właściwy transport
produktów do Zamawiającego gwarantujący dostawy pełnowartościowych produktów.
Cechy dyskwalifikujące produkty to:
- porażenie mokra i sucha zgnilizna,
- zapleśnienie,
- zgnicie,
- zaparzenie,
- zwiędnięcie,
- zafermentowanie,
- porażenie chorobami,
- obcy zapach,
- uszkodzenia mechaniczne (w tym powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego -
zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania warzyw i owoców w
nieodpowiednich warunkach).
- uszkodzenia wywołane przez szkodniki,
- obecność szkodników i ich pozostałości,
- łykowatość,
-miękkie i sparciałe korzenie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w.w. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga by wykonawca udowodnił, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku w celu zweryfikowania zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia.
- Zamawiający uzna, iż wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty:
co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem postępowania. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem postępowania zamawiający uzna dostawę warzyw i owoców o wartości minimum 160.000,00 zł brutto każda (sto sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował środkiem transportu dopuszczonym przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. (wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 7 Do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu systemu i procedur HACCP wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ.;
b) Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wg wzoru formularza będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ.;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
8.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
ING Bank Śląski SA o/Wałbrzych nr 83 1050 1908 1000 0022 4367 3353
z dopiskiem: „Wadium ZP/15/2017”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna)
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|