GuidZP400 |
0a72635e-ecc5-41bf-94b3-ca3203017d81
|
Biuletyn |
623929-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
Regon |
125800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-927
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 520 360
|
Zamawiajacy fax |
225 522 507
|
Zamawiajacy email |
dzp@adm.uw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ, należy składać w siedzibie prowadzącego postępowanie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa, II piętro, pok. 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla DPN, Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie Hera i Sokrates, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce
|
Numer referencyjny |
DZP-361-157/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej jednostkami UW, przez okres 24 miesięcy. Wykaz jednostek wraz ich adresami zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, który jest dostępny na stronie internetowej podanej przez Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (3 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.
3. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia:
Część 1 – kołdry i poduszki;
Część 2 – artykuły pościelowe (prześcieradła, poszwy, koperty, powłoczki, ręczniki, ścierki, stopki, nakładki – ochraniacze na materac);
Część 3 - artykuły dekoracyjne (koce, narzuty, firany, zasłony, obrusy, nakładki na obrusy).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa takich warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa takich warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. A. W przypadku Wykonawców składających ofertę na część 1 - kołdry i poduszki:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy kołder i/lub poduszek o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł każda.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 20.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).
B. W przypadku Wykonawców składających ofertę na część 2: artykuły pościelowe:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy artykułów pościelowych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).
C. W przypadku Wykonawców składających ofertę na część 3 - artykuły dekoracyjne:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy artykułów dekoracyjnych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).
Uwaga: termin 12 miesięcy nie będzie liczony w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 KC, czyli 12 miesięcy będzie oznaczało np. od dnia 05.01.2015 r. do dnia 04.01.2016 r. (nie do 05.01.2016 r. jak byłoby to liczone zgodnie z KC)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1.
6. W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 -3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Dokument, o którym mowa w ust. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis ust. 3 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych ust. 1 pkt 1-4.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie – „Wykaz dostaw” zgodny z wymaganiami określonymi dla każdej z części.
2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1) po 1 sztuce próbek/wzorników artykułów zaproponowanych w ofercie. Jedna z dołączonych do oferty próbek musi mieć wszyte przykładowe logo. Zamawiający wymaga, aby dostarczone próbki Wykonawca opisał/ponumerował w sposób pozwalający na ich identyfikację.
2) dokumentów (np. kart produktu, świadectw jakości) potwierdzających spełnianie wymagań ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (dot. m. in. wypełnienia, składu, gramatury, gęstości materiałów).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii,
2) dowód wniesienia wadium,
3) Formularze cenowe dla części 1, 2 i 3 wraz z oświadczeniem dotyczącym spełnienia przez oferowane artykuły wszystkich wymagań Zamawiającego – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ,
4) formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,
5) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:
część 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
cześć 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
część 3: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
lub równowartość tych kwot wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania oraz numer części, której wadium dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność:
1) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
2) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy),
3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830, osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ.U z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615) przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 5. Odwołania i wszelką korespondencję związaną z odwołaniem przekazuje się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
2. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres:
izabela.galinska@adm.uw.edu.pl i dzp@adm.uw.edu.pl.
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 6, przed upływem wymaganego terminu.
6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28,
00-927 Warszawa
e-mail: izabela.galinska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl
Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy – DZP-361-157/2017.
7. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy – Nr DZP-361-157/2017.
8. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniach Rektora UW nr 82 z dnia 7 listopada 2016 r. opublikowanym pod adresem http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/3903/M.2016.387.Zarz.82.pdf
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Izabela Galińska -Dział Zamówień Publicznych - w sprawach organizacyjnych -
tel. 22 55-22-508.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kołdry i poduszki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa kołder i poduszek dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej jednostkami UW, przez okres 24 miesięcy. Wykaz jednostek wraz ich adresami zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły pościelowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej jednostkami UW, przez okres 24 miesięcy. Wykaz jednostek wraz ich adresami zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły dekoracyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, OW-K w Łukęcinie oraz DPTiW w Kirach i Szeligówce Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej jednostkami UW, przez okres 24 miesięcy. Wykaz jednostek wraz ich adresami zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych.
|
| |