Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych na rok 2018.

Data publikacji 2017-11-30
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623490-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w roku 2018 dla części I: ”Prasa drukowana”,
dla części II: „Prasa elektroniczna”, którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez „dostawę” Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą” w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Prasa papierowa”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do budynków Zamawiającego zlokalizowanych w Warszawie oraz na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail.
Prasa będzie dostarczana w pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga,
aby pakiety były dostarczane do godziny 6:30.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu Umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia.
Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji
z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości Umowy zawartej
z wybranym Wykonawcą.

UWAGA:
Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą – w przeciwnym wypadku, tj.: pominięcia którejkolwiek z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości „0,00 zł” lub wpisanie „gratis” oferta zostanie odrzucona.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acf51018-4a25-4318-90d2-bad03607a240
Biuletyn 623490-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Regon 14067464900000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 262 57 77
Zamawiajacy fax 22 262 52 74; 262 52 70
Zamawiajacy email zamowienia@knf.gov.pl
Adres strony url www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.knf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.knf.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.knf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca musi złożyć ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl Powstańców Warszawy 1, 00 - 030 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych na rok 2018.
Numer referencyjny DAI/WZP/231/45/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w roku 2018 dla części I: ”Prasa drukowana”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez „dostawę” Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą” w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Prasa papierowa”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do budynków Zamawiającego zlokalizowanych w Warszawie oraz na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail. Prasa będzie dostarczana w pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane do godziny 6:30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu Umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia. Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości Umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. UWAGA: Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą – w przeciwnym wypadku, tj.: pominięcia którejkolwiek z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości „0,00 zł” lub wpisanie „gratis” oferta zostanie odrzucona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Nie dotyczy
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca przedstawi oświadczenie - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie - Załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 6 do SWIZ (dla części I/II).
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: - część I: 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100), - część II: 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100), 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Termin, miejsce wniesienia wadium: 3.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3.2 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: „WADIUM – Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych w roku 2018”. 3.5 Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty). 3.6 Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. 4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmiany stanu prawnego, która ma wpływ na treść zawartej Umowy, 2) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT, 3) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w § 1 ust. 4 zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% wartości Umowy. 2. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy następujące zmiany: 1) danych teleadresowych, 2) osób wskazanych do kontaktów, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 3. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zamiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Prasa drukowana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w roku 2018 dla części I: ”Prasa drukowana”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez „dostawę” Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą” w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Prasa papierowa”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do budynków Zamawiającego zlokalizowanych w Warszawie oraz na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail. Prasa będzie dostarczana w pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane do godziny 6:30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu Umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia. Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości Umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. UWAGA: Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą – w przeciwnym wypadku, tj.: pominięcia którejkolwiek z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości „0,00 zł” lub wpisanie „gratis” oferta zostanie odrzucona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Prasa elektroniczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w roku 2018 dla części I: ”Prasa drukowana”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez „dostawę” Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą” w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Prasa papierowa”, dla części II: „Prasa elektroniczna”, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do budynków Zamawiającego zlokalizowanych w Warszawie oraz na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail. Prasa będzie dostarczana w pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane do godziny 6:30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu Umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia. Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości Umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. UWAGA: Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą – w przeciwnym wypadku, tj.: pominięcia którejkolwiek z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości „0,00 zł” lub wpisanie „gratis” oferta zostanie odrzucona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)