zakup sprzętu informatycznego - 10 części

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626009-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego
Zamówienie podzielono na 10 części:
Część 1 - Zakup laptopów, jednostka centralna, monitor i urządzenia wielofunkcyjne
Część 2 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Część 3 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Część 4 - Zakup laptopa, jednostek centralnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych
Część 5 - Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora
Część 6 - Zakup 3 laptopów
Część 7 – Zakup komputera stacjonarnego
Część 8 – Zakup urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów monitorów, dysków do macierzy, oprogramowania, switch, UPS i kart sieciowych
Część 9 – Zakup jednostki centralnej, monitora i urządzenia wielofunkcyjne
Część 10 – Zakup jednostek centralnych i monitorów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb793286-e78b-4186-8acd-0617f8740d66
Biuletyn 626009-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Regon 00017341000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01629
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5617624
Zamawiajacy fax 022 8330724
Zamawiajacy email grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
Adres strony url www.sgsp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. Dotyczy części piątej postępowania: „Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora” POLSKA POMOC
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia państwowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgsp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Słuzby Pożarniczej ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu zakup sprzętu informatycznego - 10 części
Numer referencyjny PN 33/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego Zamówienie podzielono na 10 części: Część 1 - Zakup laptopów, jednostka centralna, monitor i urządzenia wielofunkcyjne Część 2 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego Część 3 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego Część 4 - Zakup laptopa, jednostek centralnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych Część 5 - Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora Część 6 - Zakup 3 laptopów Część 7 – Zakup komputera stacjonarnego Część 8 – Zakup urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów monitorów, dysków do macierzy, oprogramowania, switch, UPS i kart sieciowych Część 9 – Zakup jednostki centralnej, monitora i urządzenia wielofunkcyjne Część 10 – Zakup jednostek centralnych i monitorów
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę w niniejszym postępowaniu składają się: 1) formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 2) oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w pkt. 5.2 SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli osoba podpisująca ofertę/poświadczająca za zgodność kopie dokumentów, nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4) warunki gwarancji oraz zasad świadczenia serwisu gwarancyjnego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup laptopów, jednostka centralna, monitor i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup laptopów, jednostka centralna, monitor i urządzenia wielofunkcyjne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup laptopa, jednostek centralnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup laptopa, jednostek centralnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup 3 laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup 3 laptopów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup komputera stacjonarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup komputera stacjonarnego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów monitorów, dysków do macierzy, oprogramowania, switch, UPS i kart sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów monitorów, dysków do macierzy, oprogramowania, switch, UPS i kart sieciowych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakup jednostki centralnej, monitora i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup jednostki centralnej, monitora i urządzenia wielofunkcyjne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakup jednostek centralnych i monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup jednostek centralnych i monitorów
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej bezpłtnej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Wydajność procesora
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)