Dostawa papieru

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626113-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa papieru dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie i podległych Placówek Terenowych określonego w formularzu oferty poprzez wskazanie parametrów technicznych.
2. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji z formularza oferty.
3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie odpowiednio na adres:
3.1 Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, ul. Mińska 25 tj.:
3.1.1 papier ksero A4 - 1800 ryz (360 kartonów),
3.1.2 papier offsetowy biały 80g/m2 – 120 000 ark. A1,
3.2 Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach, ul. Brzeska 39 – 2400 ryz (480 kartonów) papieru ksero A4,
3.3 Placówki Terenowej KRUS w Płocku, ul. Otolińska 25 – 1500 ryz (300 kartonów) papieru ksero A4,
3.4 Placówki Terenowej KRUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3 – 1500 ryz (300 kartonów) papieru ksero A4,
3.5 Placówki Terenowej KRUS w Radomiu, ul. Narutowicza 11/13 – 2400 ryz (480 kartonów) papieru ksero A4,
3.6 Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie, ul. Sienkiewicza 81 – 2100 ryz (420 kartonów) papieru ksero A4,
4. Dostawa papieru będzie zrealizowana jednorazowo.
5. Jeżeli dostarczony papier będzie uszkodzony lub nie będzie spełniać minimalnych warunków określonych w Formularzu Oferty, zamawiający ma prawo go zwrócić do Wykonawcy, a Wykonawca musi zapewnić jego nieodpłatną wymianę w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego mailem lub faksem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5057be57-b2fc-4c99-8042-d089e5cdf0a7
Biuletyn 626113-N-2017
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
Regon 1251326200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mińska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03808
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 103 006
Zamawiajacy fax 228 104 688
Zamawiajacy email warszawa@krus.gov.pl
Adres strony url http;//www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Oferty wnioski dostepne http;//www.krus.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru
Numer referencyjny 1400-OP.261.1.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa papieru dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie i podległych Placówek Terenowych określonego w formularzu oferty poprzez wskazanie parametrów technicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji z formularza oferty. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie odpowiednio na adres: 3.1 Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, ul. Mińska 25 tj.: 3.1.1 papier ksero A4 - 1800 ryz (360 kartonów), 3.1.2 papier offsetowy biały 80g/m2 – 120 000 ark. A1, 3.2 Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach, ul. Brzeska 39 – 2400 ryz (480 kartonów) papieru ksero A4, 3.3 Placówki Terenowej KRUS w Płocku, ul. Otolińska 25 – 1500 ryz (300 kartonów) papieru ksero A4, 3.4 Placówki Terenowej KRUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3 – 1500 ryz (300 kartonów) papieru ksero A4, 3.5 Placówki Terenowej KRUS w Radomiu, ul. Narutowicza 11/13 – 2400 ryz (480 kartonów) papieru ksero A4, 3.6 Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie, ul. Sienkiewicza 81 – 2100 ryz (420 kartonów) papieru ksero A4, 4. Dostawa papieru będzie zrealizowana jednorazowo. 5. Jeżeli dostarczony papier będzie uszkodzony lub nie będzie spełniać minimalnych warunków określonych w Formularzu Oferty, zamawiający ma prawo go zwrócić do Wykonawcy, a Wykonawca musi zapewnić jego nieodpłatną wymianę w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego mailem lub faksem.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 130081,30
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia, Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadki szczegółowego opisu warunku,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadki szczegółowego opisu warunku,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy Pzp, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralna część SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za całość zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)