3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych
w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 4 części:
1) Część I:
Dostęp do Internetu dla 150 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 150 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
Część II:
Dostęp do Internetu dla 81 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 81 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
2) Część III:
Dostęp do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
3) Część IV:
Dostęp do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: tj. serwisanta internetowego, którzy będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki).
3.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy.
3.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia
na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3.7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności.
3.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.
3.10. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
|
GuidZP400 |
d001a177-4cc0-4243-8557-c4b43e106190
|
Biuletyn |
626055-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Podegrodzie
|
Zamawiajacy adres ulica |
Podegrodzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
248
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Podegrodzie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33386
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 459 033
|
Zamawiajacy email |
gmina@podegrodzie.sacz.pl.
|
Adres strony url |
http://www.podegrodzie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.podegrodzie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostęp do Internetu dla 431 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie” w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie" oraz "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Podegrodzie - Etap II”
|
Numer referencyjny |
DIN-ZA.271.1.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych
w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 4 części:
1) Część I:
Dostęp do Internetu dla 150 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 150 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
Część II:
Dostęp do Internetu dla 81 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 81 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
2) Część III:
Dostęp do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
3) Część IV:
Dostęp do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: tj. serwisanta internetowego, którzy będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki).
3.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy.
3.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia
na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3.7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności.
3.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.
3.10. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
|
Cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
22.3. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Cz, I, II:
a) instalacja i konfiguracja urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
b) świadczenia usługi telekomunikacyjnej (Internetu) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
2) Cz, III, IV:
a) instalacja i konfiguracja urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
b) świadczenia usługi telekomunikacyjnej (Internetu) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w szczególności:
a) posiadają wpis do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dot. części nr 1, 2, 3 i 4.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
aa) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie,
co najmniej 1 usługę dostępu do Internetu o wartości nie mniejszej niż:
40.000,00 zł dla części nr I,
20.000,00 zł dla części nr II,
35.000,00 zł dla części nr III,
35.000,00 zł dla części nr IV.
W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/kontraktów dla różnych części bez ich sumowania.
b) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:
aa) dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.16. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
6.17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.16. przedkłada odpowiednio:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dot. 6.16. lit) a) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.17, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione w terminach określonych w pkt 6.17 powyżej.
6.19. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się
do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
6.20. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.21. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.2. Dokumenty, które ma złożyć Wykonawca na żądanie Zamawiającego w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) wpis do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej,
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik
nr 4).
6.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6).
6.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne
lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
6.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty
te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu,
o którym mowa w pkt 6.3 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa
w pkt 5.1. ust. 2 i 3 powyżej.
6.9. Zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6.4. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
6.10. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż dokumenty, o których mowa w punkcie 6.9., składane są w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6.11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6.12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
6.13. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu.
6.14. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określone w punkcie 6.16 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów i na zasadach tam określonych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) 3.000,00 zł dla części nr I,
b) 1.500,00 zł dla części nr II,
c) 2.500,00 zł dla części nr III,
d) 2.500,00 zł dla części nr IV,
- przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu „Dostęp do Internetu dla 431 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie" oraz "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Podegrodzie - Etap II” dot. cz. ….
8.3. W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 11.12.2017 r. o godz. 900.
8.4. W pozostałych formach wadium (pkt 8.2 b – f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą
lub złożyć w siedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
8.5. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 8.2 b) – f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.
8.9. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej
lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja
„na pierwsze żądanie”).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
17.1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 9 a, b, c, d niniejszej specyfikacji.
17.2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 a, b, c, d do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostęp do Internetu dla 431 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie” w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie" oraz "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Podegrodzie - Etap II” część nr 1, obejmująca 150 gospodarstw domowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Część I:
Dostęp do Internetu dla 150 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 150 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostęp do Internetu dla 431 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie” w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie" oraz "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Podegrodzie - Etap II” część nr 2, obejmująca 81 gospodarstw domowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II:
Dostęp do Internetu dla 81 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 81 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 30.06.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostęp do Internetu dla 431 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie” w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie" oraz "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Podegrodzie - Etap II” część nr 3, obejmująca 100 gospodarstw domowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
2) Część III:
Dostęp do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostęp do Internetu dla 431 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie” w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie" oraz "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Podegrodzie - Etap II” część nr 4, obejmująca 100 gospodarstw domowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
3) Część IV:
Dostęp do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu Gminy Podegrodzie:
• Uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych (w każdym gospodarstwie znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach odrębnego postępowania przetargowego),
• Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał osobistego montażu a nie za pomocą kuriera,
• Świadczenie usługi serwisowej.
W cenę miesięcznego abonamentu należy wliczyć wszystkie opłaty związane ze świadczeniem usługi (m.in. dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis). Za niepełny miesiąc cena abonamentu zostanie wyliczona proporcjonalnie do liczby dni świadczonej usługi w danym miesiącu i liczby uruchomionego dostępu.
Parametry techniczne minimalne:
• stały dostęp do sieci Internet,
• transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kb/s,
• transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 512 kb/s,
• bez limitu danych.
Okres świadczenia usługi:
• termin instalacji i konfiguracji urządzeń potrzebnych do realizacji usługi do 31.12.2017 r.
• świadczenie usługi telekomunikacyjnej (Internet) od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r.
• 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serwis:
Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach:
• czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii min. 12 godzin - max 24 godziny (zgodnie ze złożoną oferta Wykonawcy).
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń Beneficjentów ostatecznych telefonicznie lub mailowo, przez 24 h na dobę.
Pozostałe usługi:
W przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 3 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.
Wraz z instalacją usługi dostępu do sieci internetowej w komputerach wykonawca obowiązany jest
do zainstalowania oprogramowania kompatybilnego z systemem operacyjnym zainstalowanym
w jednostce komputerowej spełniającego poniższe wymagania:
• wskazujący połączenia z siecią,
• określający bieżącą wielkość przesyłu danych pobieranych i wysyłanych,
• diagnozujący problemy z dostępem do sieci internetowej wraz z komunikatem wyświetlanym
na ekranie monitora,
• zabezpieczający dostęp do połączenia internetowego hasłem uniemożliwiającym korzystanie
z sieci przez osoby trzecie, nie będące uczestnikami projektu.
Ponadto:
Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych wraz z listą zgłoszonych awarii i wykonanych napraw i zobowiązany będzie go przesłać wraz z fakturą na adres Zamawiającego.
|
| |