GuidZP400 |
3ffd75c9-5770-45de-89e6-54b6524e550f
|
Biuletyn |
625984-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
|
Regon |
47054203300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanitariuszek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93469
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 404 776
|
Zamawiajacy fax |
(042) 640 47 75
|
Zamawiajacy email |
gosl-zp@gos.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.gos.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gos.lodz.pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z .o. o. 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01
|
Numer referencyjny |
S/115/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest serwis aplikacyjny (obsługa oraz wsparcie techniczne) systemu SAP NetWeaver 7.01.
Wykonawca:
1) Będzie aktualizował komponenty technologiczne zgodnie z harmonogramem wydań support packów dostępnym na SAP Marketplace, a jądro systemu raz na 3 miesiące;
2) Będzie wprowadzał aktualizację systemów wspomagających tj. SAP Solution Manager oraz SAP Router, w tym support pack, jądro, certyfikat SAP Routera i aktualizował je zgodnie z harmonogramem dostępnym na SAP Marketplace,
3) Każdorazowo dostosuje system po instalacji łatek i aktualizacji systemu;
4) Zapewni Zamawiającemu serwis aplikacyjny (wsparcia technicznego) do systemu będącego w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności zapewni:
a) Dostosowywanie systemu do aktualnych przepisów prawa, regulaminu organizacyjnego oraz układu zbiorowego obowiązującego u Zamawiającego,
b) Bieżące wsparcie działania systemu poprzez zdalny dostęp, jak i w siedzibie Zamawiającego oraz poprzez konsultacje telefoniczne i mailowe z wyznaczonymi użytkownikami kluczowymi,
c) Drobne modyfikacje systemu, tzn. nie zmieniające podstawowych funkcjonalności, a jedynie je modyfikujące, włączając w to obecnie funkcjonujące raporty, programy, moduły funkcyjne,
d) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wprowadzonych przez wykonawcę zmian, w czasie i w miejscu ustalonym przez Zamawiającego oraz warsztaty doskonalące z obsługi systemu SAP dla użytkowników kluczowych.
5) Dokonywał będzie do SAP zgłoszeń błędów systemowych objętych usługą Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support, oraz ponosił koszty nieuzasadnionych lub nieobjętych supportem zgłoszeń,
6) Będzie realizował na podstawie zgłoszeń usunięcie błędów oraz problemów zgodnie z algorytmem postępowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał minimum 2 usługi obsługi systemu SAP, każda o wartości minimum 50.000,00zł netto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od umieszczenia na stronie informacji (art. 24 ust. 11 PZP), o której mowa art. 86 ust. 5 PZP przekazuje Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP - Załącznik F do SIWZ.
- informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14
i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty
te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. 2016, poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca:
- składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 PZP;
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów.
Dokumenty, o których mowa powyżej: jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP oraz podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14
i 21 PZP oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym
przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Oświadczenia dotyczące Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale.
Inne oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług (Załącznik E do SIWZ) potwierdzających posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt. 5. SIWZ ust. 2) SIWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości: 3.000,00zł.
Wadium należy wnieść do godz. 11:30 dnia 11.12.2017 r.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski:
ING Bank Śląski
nr: 23 1050 1461 1000 0024 1570 2741
iban: PL23105014611000002415702741
swift: INGBPLPW
z dopiskiem:
„Wadium dot. przetargu pn.: Wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01”
Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.);
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. poz.1158 z późn. zm.).
Uwaga!
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu – musi być wystawione bezwarunkowo, z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a oraz ust.5 PZP.
Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust.5 PZP.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania z ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 2 i ust. 3 PZP).
W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium.
Zamawiający dokona zwrotu wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust: 1, 1a, 2 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi Załącznik G do SIWZ
|
IV 4 14 |
W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z umowy (ceny zawierającej VAT).
1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu na rachunek bankowy nr 49 1050 1461 1000 0024 1570 2758
(Iban: PL49105014611000002415702758, swift: INGBPLPW),
z dopiskiem:
„Wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01 „
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
- w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
- przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
- przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
3) Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w postaci bezwarunkowej gwarancji lub bezwarunkowego poręczenia to dokumenty te muszą zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji nie krótszy niż termin realizacji zamówienia.
4) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w wysokości 100% kwoty zabezpieczenia gwarantującego zgodne z umową wykonanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia wykonania i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (po ich końcowym odbiorze).
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi Załącznik G do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta (wraz ze wszystkimi załącznikami) musi być sporządzona w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym.
|
IV 4 5 okres |
30
|