Dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Miejscowość Magdalenka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625981-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 157100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Kosów Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, ul. Karasia 53, 05-552 Magdalenka

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2236d524-cb0d-4f47-b2c2-936104883c91
Biuletyn 625981-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Regon 32619600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Postępu
Zamawiajacy miejscowosc Magdalenka
Zamawiajacy kod pocztowy 05552
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 561 409
Zamawiajacy fax 227 561 417
Zamawiajacy email sekretariat@ighz.pl
Adres strony url www.ighz.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ighz.edu.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN
Numer referencyjny DAZ-2401/15/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Kosów Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, ul. Karasia 53, 05-552 Magdalenka
Cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do krajowego wykazu zakładów, o którym mowa w art. 19 rozporządzenia (WE) nr 183/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 stycznia 2005 r. ustanawiające wymagania dotyczące higieny pasz, prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii, ogłaszanego corocznie, na stronie internetowej administrowanej przez Główny Inspektorat Weterynarii na podstawie art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 22 lipca 2006 r. o paszach (j.t. Dz.U. 2014 poz. 398). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunek.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 (jedną) dostawę dodatków paszowych o wartości co najmniej: część I - 180 000,00 zł brutto, część II – 6 800,00 zł brutto, część III - 68 000,00 zł brutto, część IV – 70 000,00 zł brutto Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi Zamówienia Zamawiający uzna zrealizowaną dostawę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu/umowy), o wartości nie mniejszej niż w/w. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia” w oparciu o wykaz dostaw, o którym mowa w Rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunek.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 7 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; c) jeżeli po zawarciu umowy wszyscy producenci paszy wycofali ją z produkcji – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastąpienie oferowanej paszy produktem równoważnym spełniający wymogi jakościowe oraz posiadający właściwości i cechy nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. Załącznik nr 1 do SIWZ).
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Kosów Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, ul. Karasia 53, 05-552 Magdalenka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Kosów Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, ul. Karasia 53, 05-552 Magdalenka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Kosów Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, ul. Karasia 53, 05-552 Magdalenka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dodatków paszowych dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Kosów Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, ul. Karasia 53, 05-552 Magdalenka
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)