Zakup infrastruktury do budowy korporacyjnej sieci bezprzewodowej w KRUS

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieć radiowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625176-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup infrastruktury do budowy korporacyjnej sieci bezprzewodowej w KRUS. Zakres zamówienia obejmuje dostawę poniższych urządzeń wraz z oprogramowaniem:
a. 58 szt. punktów dostępowych AP do sieci bezprzewodowej,
b. 1 szt. kontrolera zarządzania siecią WLAN,
c. 58 szt. oprogramowania do monitorowania (licencje) WLAN,
d. 1 szt. systemu do autentykacji (licencja).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w. wraz z informacjami dotyczącymi innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy.
Oferowane urządzenia są fabrycznie nowe. Całość świadczeń gwarancyjnych i wsparcia technicznego realizowane będzie bezpośrednio przez producenta sprzętu. Zamawiający będzie mieć bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego producenta. Wszystkie urządzenia pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucji producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae9a6c87-9524-47e7-909d-c2e83e10c578
Biuletyn 625176-N-2017
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Regon 1251326200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 190
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5926420, 5926590
Zamawiajacy fax 225 926 663
Zamawiajacy email bzp@krus.gov.pl
Adres strony url www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale I pkt 9 i 10 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrala KRUS, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Zakup infrastruktury do budowy korporacyjnej sieci bezprzewodowej w KRUS
Numer referencyjny 0000-ZP.261.29.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup infrastruktury do budowy korporacyjnej sieci bezprzewodowej w KRUS. Zakres zamówienia obejmuje dostawę poniższych urządzeń wraz z oprogramowaniem: a. 58 szt. punktów dostępowych AP do sieci bezprzewodowej, b. 1 szt. kontrolera zarządzania siecią WLAN, c. 58 szt. oprogramowania do monitorowania (licencje) WLAN, d. 1 szt. systemu do autentykacji (licencja). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w. wraz z informacjami dotyczącymi innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy. Oferowane urządzenia są fabrycznie nowe. Całość świadczeń gwarancyjnych i wsparcia technicznego realizowane będzie bezpośrednio przez producenta sprzętu. Zamawiający będzie mieć bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego producenta. Wszystkie urządzenia pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucji producenta.
Cpv glowny przedmiot 32418000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacja techniczna wypełniona zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Specyfikacja techniczna sprzętu, warunki gwarancji/wsparcia technicznego oraz warunki oprogramowania i licencji stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy zawartym w Rozdziale II specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3. Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w SIWZ, Rozdział II – Wzór umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty z § 8 ust. 5 wzoru umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużony okres gwarancji/wsparcia technicznego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)