1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zlecenie usługi pn. „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera pomocniczy formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
- produkty muszą mieć ważny termin spożycia;
- bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
- w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
- częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym.
c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą:
- Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
- Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
- Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
- Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych przez Dyrektorów pracowników.
f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne.
g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych.
h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.
Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników):
1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek
2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656
3/ Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn
4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew
Wykonawca zawrze odrębne umowy na świadczenie usług na warunkach niniejszej SIWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy, z każdym w/w odbiorcą usług (Płatnikiem).
|
GuidZP400 |
de7c3a80-6668-4823-bb3b-c836257c72d0
|
Biuletyn |
625938-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Klembów
|
Regon |
55066815000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. F. Żymirskiego 38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Klembów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 799-93-90
|
Zamawiajacy fax |
0-22 777-90-85
|
Zamawiajacy email |
urzad@klembow.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.klembow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.klembow.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.klembow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zlecenie usługi pn. „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera pomocniczy formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
- produkty muszą mieć ważny termin spożycia;
- bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
- w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
- częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym.
c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą:
- Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
- Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
- Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
- Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych przez Dyrektorów pracowników.
f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne.
g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych.
h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.
Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników):
1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek
2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656
3/ Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn
4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew
Wykonawca zawrze odrębne umowy na świadczenie usług na warunkach niniejszej SIWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy, z każdym w/w odbiorcą usług (Płatnikiem).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 10% wartości tego zamówienia uwzględnionej przy obliczaniu zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, w zakresie związanym z tym zamówieniem.
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Ocena spełnienia warunku nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Ofertę stanowi wypełniony formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty:
a) wypełniony pomocniczy formularz cenowy (integralna część formularza oferty) – Załącznik nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. X pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ,
c) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeśli dotyczy),
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w którym zostały określone szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający nie przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) terminu realizacji,
2) wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy,
3) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
4) konieczności zlecenia dostaw dodatkowych,
5) zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków skutkujących wzrostem kosztów realizacji przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|