Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Klembów
Miejscowość Klembów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625938-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zlecenie usługi pn. „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera pomocniczy formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
- produkty muszą mieć ważny termin spożycia;
- bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
- w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
- częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym.
c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą:
- Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
- Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
- Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
- Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych przez Dyrektorów pracowników.
f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne.
g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych.
h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.

Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników):
1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek
2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656
3/ Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn
4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew
Wykonawca zawrze odrębne umowy na świadczenie usług na warunkach niniejszej SIWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy, z każdym w/w odbiorcą usług (Płatnikiem).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de7c3a80-6668-4823-bb3b-c836257c72d0
Biuletyn 625938-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Klembów
Regon 55066815000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. F. Żymirskiego 38
Zamawiajacy miejscowosc Klembów
Zamawiajacy kod pocztowy 05205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 799-93-90
Zamawiajacy fax 0-22 777-90-85
Zamawiajacy email urzad@klembow.pl
Adres strony url http://www.bip.klembow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.klembow.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.klembow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów
Numer referencyjny ZP.271.2.23.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zlecenie usługi pn. „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera pomocniczy formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: - produkty muszą mieć ważny termin spożycia; - bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; - w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; - częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym. c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą: - Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek; - Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów; - Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn; - Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew; d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych przez Dyrektorów pracowników. f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych. h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków. i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników): 1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek 2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656 3/ Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn 4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew Wykonawca zawrze odrębne umowy na świadczenie usług na warunkach niniejszej SIWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy, z każdym w/w odbiorcą usług (Płatnikiem).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 10% wartości tego zamówienia uwzględnionej przy obliczaniu zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, w zakresie związanym z tym zamówieniem.
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Ocena spełnienia warunku nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 3 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 5. Ofertę stanowi wypełniony formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: a) wypełniony pomocniczy formularz cenowy (integralna część formularza oferty) – Załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. X pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeśli dotyczy), d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w którym zostały określone szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający nie przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) terminu realizacji, 2) wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy, 3) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 4) konieczności zlecenia dostaw dodatkowych, 5) zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków skutkujących wzrostem kosztów realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)