Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2018 roku

Data publikacji 2017-12-01
Data zakończenia 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625614-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie
z bieżącym zapotrzebowaniem w roku 2018, dla jednostek wymienionych w Rozdziale I.
2. Ilość przedstawionego asortymentu w formularzu cenowym jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie każdej z jednostek określonych w Rozdziale I.
3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek towaru do siedziby każdej z jednostek określonych w Rozdziale I.
4. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego.
5. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie realizacji zamówienia.
6. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
7. Na zakupiony towar będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. Każdy produkt musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wymagane hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe – oryginalne lub równoważne, bez śladów używania
i uszkodzenia, pełnowartościowe, muszą być kompatybilne ze sprzętem w którym mają być używane.
10. Za materiały fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani części w skład innych materiałów (nieużywane).
11. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku), w stosunku do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony.
12. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje:
1) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta, w przypadku sprzętu będącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
2) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia, stwierdzoną przez firmę z którą Zamawiający zawarł umowę na naprawę w przypadku sprzętu niebędącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
3) Bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności.
4) W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń,
5) Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę.
13. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu
w SIWZ (Formularz cenowy) – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie
do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
14. Oferty, w których nie będą określone nazwy i modele dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zostaną odrzucone.
15. Wykonawca zobowiązuję się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych, które przedstawi w ofercie.
W sytuacji, gdy Wykonawca zobowiąże się do dostaw materiałów oryginalnych, wymagane będzie dostarczanie tego typu materiałów przez cały okres realizacji umowy.
16. Dostawy do poszczególnych jednostek, będą każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru, po sprawdzeniu zgodności ze złożonym zamówieniem, przy czym wykluczona jest dostawa za pośrednictwem firm kurierskich i wysyłkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6eb08e6-8897-4c70-84b7-f36de0c9c693
Biuletyn 625614-N-2017
Zamawiajacy nazwa Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Regon 34000902900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 56 696 80 91 do 93
Zamawiajacy fax +48 56 4506103, +48 56 6968098
Zamawiajacy email z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. działa jako pełnomocnik Zamawiających: 1. Gmina miasto Grudziądz - Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz; 2. Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Konarskiego 14, 86-300 Grudziądz; 3. Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Żeromskiego 8, 86-300 Grudziądz; 4. Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Narutowicza 6, 86-300 Grudziądz; 5. Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Jaśminowa 2, 86-300 Grudziądz; 6. Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Sienkiewicza 24, 86-300 Grudziądz; 7. Szkoła Podstawowa Nr 8, ul. Mikołaja z Ryńska 6, 86-300 Grudziądz; 8. Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Forteczna 29, 86-300 Grudziądz; 9. Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Droga Mazurska 2, 86-300 Grudziądz; 10. Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Moniuszki 14, 86-300 Grudziądz; 11. Szkoła Podstawowa Nr 13 Specjalna, ul. Sikorskiego 42, 86-300 Grudziądz; 12. Szkoła Podstawowa Nr 15, ul. Bydgoska 24, 86-300 Grudziądz; 13. Szkoła Podstawowa Nr 16, ul. Kochanowskiego 19, 86-300 Grudziądz; 14. Szkoła Podstawowa Nr 17, ul. Al. 23 Stycznia 30, 86-300 Grudziądz; 15. Szkoła Podstawowa Nr 18, ul. Dąbrówki 7, 86-300 Grudziądz; 16. Szkoła Podstawowa Nr 20, ul. Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz; 17. Szkoła Podstawowa Nr 21, ul. Nauczycielska 19, 86-300 Grudziądz; 18. Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Korczaka 23, 86-300 Grudziądz; 19. Gimnazjum Nr 8, ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz; 20. Gimnazjum Nr 9, ul. Paderewskiego 10, 86-300 Grudziądz; 21. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Sienkiewicza 27, 86-300 Grudziądz; 22. II Liceum Ogólnokształcące, ul. Marcinkowskiego 10, 86-300 Grudziądz; 23. III Liceum Ogólnokształcące, ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz; 24. IV Liceum Ogólnokształcące, ul. Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz; 25. Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych, ul. Czarnieckiego 9, 86-300 Grudziądz; 26. Zespół Szkół Mechanicznych, ul. Hallera 31, 86-300 Grudziądz; 27. Zespół Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich, ul. Skłodowskiej-Curie 22/24, 86-300 Grudziądz; 28. Zespół Szkół Rolniczych, ul. Lipowa 33, 86-300 Grudziądz; 29. Zespół Szkół Technicznych, ul. Hoffmanna 1-7, 86-300 Grudziądz; 30. Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz; 31. Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Czarnieckiego 5/7, 86-300 Grudziądz; 32. Zespół Placówek Młodzieżowych „Bursa”, ul. Hallera 37, 86-300 Grudziądz; 33. Zespół Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych, ul. Parkowa 25, 86-300 Grudziądz; 34. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz; 35. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Korczaka 23, 86-300 Grudziądz; 36. Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Chełmińska 104, 86-300 Grudziądz; 37. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego, ul. Mikołaja z Ryńska 8, 86-300 Grudziądz; 38. Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz; 39. Dom Dziennego Pobytu, ul. Piłsudskiego 111, 86-300 Grudziądz; 40. Przedszkole Miejskie „Śródmieście”, ul. Grobowa 15, 86-300 Grudziądz; 41. Przedszkole Miejskie „Rządz”, ul. Łęgi 17, 86-300 Grudziądz; 42. Przedszkole Miejskie „Tarpno”, ul. Legionów 30, 86-300 Grudziądz; 43. Przedszkole Miejskie „Kuntersztyn”, ul. Piłsudskiego 31, 86-300 Grudziądz; 44. Przedszkole Miejskie „Strzemięcin”, ul. Korczaka 21, 86-300 Grudziądz; 45. Przedszkole Miejskie „Mniszek”, ul. Sportowców 2, 86-300 Grudziądz; 46. Przedszkole Miejskie „Lotnisko”, ul. Kustronia 6, 86-300 Grudziądz; 47. Przedszkole Miejskie „Kopernik”, ul. Dworcowa 35, 86-300 Grudziądz; 48. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz 49. Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku, ul. Za Basenem 2, 86-300 Grudziądz; 50. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz; 51. Zarząd Dróg Miejskich, ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz; 52. Muzeum, ul. Wodna 3/5, 86-300 Grudziądz; 53. Biblioteka Miejska, ul. Legionów 28, 86-300 Grudziądz.
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie GPP Sp. z o.o. w oznakowanej zgodnie z opisem wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale X SIWZ i zamkniętej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zarządu Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2018 roku
Numer referencyjny PN/10/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem w roku 2018, dla jednostek wymienionych w Rozdziale I. 2. Ilość przedstawionego asortymentu w formularzu cenowym jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie każdej z jednostek określonych w Rozdziale I. 3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek towaru do siedziby każdej z jednostek określonych w Rozdziale I. 4. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego. 5. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie realizacji zamówienia. 6. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 7. Na zakupiony towar będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. Każdy produkt musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wymagane hermetyczne wewnętrzne opakowanie). 9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe – oryginalne lub równoważne, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, muszą być kompatybilne ze sprzętem w którym mają być używane. 10. Za materiały fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani części w skład innych materiałów (nieużywane). 11. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku), w stosunku do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 12. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje: 1) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta, w przypadku sprzętu będącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, 2) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia, stwierdzoną przez firmę z którą Zamawiający zawarł umowę na naprawę w przypadku sprzętu niebędącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, 3) Bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności. 4) W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń, 5) Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę. 13. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy) – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 14. Oferty, w których nie będą określone nazwy i modele dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zostaną odrzucone. 15. Wykonawca zobowiązuję się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych, które przedstawi w ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zobowiąże się do dostaw materiałów oryginalnych, wymagane będzie dostarczanie tego typu materiałów przez cały okres realizacji umowy. 16. Dostawy do poszczególnych jednostek, będą każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru, po sprawdzeniu zgodności ze złożonym zamówieniem, przy czym wykluczona jest dostawa za pośrednictwem firm kurierskich i wysyłkowych.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i spełniają minimalne poziomy zdolności określone przez Zamawiającego: 1) Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy; 2) Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:  wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących na kwotę brutto minimum 150.000,00 zł. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: 1) co najmniej jeden z Wykonawców spełnia warunki określone co do kompetencji lub uprawnień; 2) co najmniej jeden z Wykonawców spełnia warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 3 SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 6. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 Ustawy z zastrzeżeniem możliwości wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 4 Ustawy tj. Wykonawcy, który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 8. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 4 Ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Jak wyżej w pkt. III 1.1)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 Ustawy): 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty składane 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 2), Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy): Dokumenty składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.bip.gpp.grudziadz.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (art. 22 Ustawy): 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizowali dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących na kwotę brutto minimum 150.000,00 zł, oraz która została wykonana lub jest wykonywana należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane lub są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Wykaz dostaw stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty składane do upływu terminu składania ofert: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1a do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ 5) Wykaz dostaw - według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 (brak podstaw do wykluczenia i potwierdzenie spełnienia warunków udziału), w postępowaniu jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące danego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Jak wyżej
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)