GuidZP400 |
2a1ab057-35cd-43bf-9722-7b367f41df76
|
Biuletyn |
625596-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
28907000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Francuska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40027
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 591 668
|
Zamawiajacy fax |
032 2591671, 2554633
|
Zamawiajacy email |
duo@spskm.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.spskm.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital kliniczny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskm.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskm.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim. Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego, ul. Francuska 22-24, 40-027 Katowice, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZETU MEDYCZNEGO
|
Numer referencyjny |
ZP-17-134BN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są:
1) linie pomp objętościowych,
2) pojemniki sanitarne,
3) filtry diasafe plus do hemodializy,
zwane dalej artykułami.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała częściowo na podstawie pisemnych zamówień zamawiającego w ilościach wskazanych w zamówieniu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Apteki Szpitalnej, znajdującej się
w siedzibie zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega, że dostawa może odbyć się w godzinach pracy zamawiającego
tj. od godz. 8.00 do godz. 13.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. W zakresie pakietu nr 3: Zamawiający wymaga aby termin przydatności do użycia oferowanych artykułów wynosił co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy artykułów
do siedziby zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis oferowanych artykułów w postaci folderu, karty technicznej, katalogu lub ulotki. Zamawiający wymaga, aby ww. dokumenty sporządzone były w języku polskim.
Zamawiający wymaga dostarczenia oryginalnego folderu, karty technicznej, katalogu lub ulotki, nie dopuszcza się odręcznych dopisków, notatek itp.
2) Bezpłatna próbka (1 szt.) oferowanych artykułów dla każdej pozycji w zakresie pakietu nr 1 oraz 2.
Próbki winny być opisane z zaznaczeniem numeru pakietu i numeru pozycji w pakiecie, na opakowaniu należy podać dokładną nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę postępowania, w ramach którego są składane z dopiskiem „próbki”. Wewnątrz opakowania zawierającego próbki należy umieścić ich dokładny spis.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Formularz asortymentowo-cenowy (załączniki 1A-1C do SIWZ) – w zależności od tego w ramach której części składana jest oferta; winien zawierać w szczególności: nazwę producenta, nr katalogowy oferowanych artykułów (lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowane artykuły), oferowane ilości poszczególnych rodzajów artykułów, ceny jednostkowe netto i wartości netto, stawkę i kwotę podatku VAT oraz wartość brutto. Dokument ten stanowi treść oferty.
3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Zamawiający wymaga aby oferta wraz z załącznikami do niej sporządozne były w język polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1: linie pomp objętościowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są linie pomp objętościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2: Pojemniki sanitarne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3: Filtry diasafe plus do hemodializy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są filtry diasafe do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ.
|
| |