GuidZP400 |
764bfabd-a143-4017-9189-f4b8bf75d927
|
Biuletyn |
626926-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 30 im. Powstańców 1863 r.
|
Regon |
80199300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kawęczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03772
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 619 53 82
|
Zamawiajacy fax |
22 619 53 82 wew. 26
|
Zamawiajacy email |
h.korzeb@tlen.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
sp30.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863 w Warszawie – 2018 rok”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
sp30.edu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863 w Warszawie – 2018 rok”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863 w Warszawie – 2018 rok”
z podziałem na 6 części:
Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze
Część 2: Wyroby garmażeryjne
Część 3: Ryby i mrożonki.
Część 4: Warzywa i owoce świeże.
Część 5:. Mięso i wędliny.
Część 6: Produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12– 23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z nich
|
Zakresie warunkow udzialu |
. wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ) oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych,
7.7.2. kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu odpowiednio art. 62 ust. 1 pkt 4 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu i sprzedaży artykułów spożywczych.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z późn. zm.).
7.7.3. wykazu wykonanych dostaw (zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ) artykułów żywnościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż wartość części zamówienia, na którą składa ofertę. Wykonawcy składający ofertę na kilka części zamówienia są obowiązani przedstawić wykaz dostaw w odniesieniu do każdej z części z osobna. Do wykazu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć kopię dokumentów (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) potwierdzających należyte wykonanie ww. dostaw.
7.7.4 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie o spełnieniu ww. warunków (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do
SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w
przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe
oświadczenie składa każdy z nich.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 1 do SIWZ) wypełniony i podpisany formularz
cenowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałania, z
której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokumenty, z
których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez
notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający
może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze
złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 data |
2018-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa produktów artykułów spożywczych bułki, chleby, pączki, drożdżówki, bułka tarta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych naleśniki, pierogi, pyzy, kluski na parze, kopytka, krokiety, pierogi leniwe)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (filety rybne, mrożonki warzywne i owocowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
(warzywa i owoce krajowe, owoce cytrusowe, surówki warzywne)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
(mięso drobiowe, mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
oleje, przyprawy, kasze, mąki, makarony, woda mineralna, koncentraty, syropy, słodycze, owoce w puszkach, mleko, sery twarde i twarogowe, masło jogurty jaja konsumpcyjne z produkcji ekologicznej klasa A Extra XL waga powyżej 73g) itp.)
|
| |