Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku mazowieckim na rok 2018

Data publikacji 2017-12-04
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626870-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 152200006, 151000009, 32000003, 153000000, 158940001, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim na rok 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ pakiet 1 – pakiet 6.
Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami:
Pakiet 1 – dostawa mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich /CPV 15100000-9, 15110000-2,
15112000-6, 15112100-7, 15111000-9, 15131120-2, 15131135-0/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 1;
Pakiet 2 – dostawa ryb /CPV 15220000-6/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 2;
Pakiet 3– dostawa świeżych warzyw i owoców /CPV 03200000-3, 03221000-6, 15300000/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 3;
Pakiet 4 – dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15300000, 15400000, 15500000,
15600000, 15800000/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 4;
Pakiet 5 – dostawa produktów garmażeryjnych /CPV 15894000-1, 15812120-0/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 5;
Pakiet 6 – dostawa pieczywa i produktów cukierniczych /CPV 15810000-9, 15820000-2/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 6;
Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym. Dostawy towaru muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi – zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W przypadku stwierdzenia dostawy złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia po zgłoszeniu) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi aktualnego prawa żywnościowego, w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 poz. 149) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagania, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r., poz. 1154).





Dodatkowe informacje

GuidZP400 39b068b6-5b5e-40e4-b15b-4d22a1ff6699
Biuletyn 626870-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5
Regon 58444900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Małopolska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-25 758 29 57
Zamawiajacy fax 0-25 759 65 34
Zamawiajacy email sp5@post.pl
Adres strony url www.sp5minskmaz.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim na rok 2018
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny placówka oświatowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sp5minskmaz.edu.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim
Wymagane przeslanie ofert inny za posrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za posrednictwem posłanca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa wybickiego, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Małopolska 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku mazowieckim na rok 2018
Numer referencyjny SP5.261.04.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim na rok 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ pakiet 1 – pakiet 6. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części (pakietów) i jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod następującymi kodami: Pakiet 1 – dostawa mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich /CPV 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112100-7, 15111000-9, 15131120-2, 15131135-0/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 1; Pakiet 2 – dostawa ryb /CPV 15220000-6/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 2; Pakiet 3– dostawa świeżych warzyw i owoców /CPV 03200000-3, 03221000-6, 15300000/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 3; Pakiet 4 – dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 4; Pakiet 5 – dostawa produktów garmażeryjnych /CPV 15894000-1, 15812120-0/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 5; Pakiet 6 – dostawa pieczywa i produktów cukierniczych /CPV 15810000-9, 15820000-2/ - opis w załączniku nr 2 do SIWZ – pakiet 6; Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym. Dostawy towaru muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi – zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W przypadku stwierdzenia dostawy złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia po zgłoszeniu) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi aktualnego prawa żywnościowego, w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 poz. 149) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagania, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r., poz. 1154).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo nie składania zamówień na dostawy produktów żywnościowych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 – SIWZ;W celu potwierdzenia przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 11 Ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 a do SIWZ; Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1.Oświadczenie potwierdzające wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP – załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca stosuje system HACCP dołącza certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrażaniem lub stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 149) – załącznik nr 6 do SIWZ; 2.Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie dotyczące wspólnego wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Wykonawca, który powierza wykonanie zamówienia Podwykonawcom wykazuje, która część przedmiotowego zamówienia będzie powierzona podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne prowadzenie dostaw ryb określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 2 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne prowadzenie dostaw mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 1 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne prowadzenie dostaw świeżych warzyw i owoców określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 3 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne prowadzenie dostaw różnych produktów spożywczych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 4 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne prowadzenie dostaw produktów garmażeryjnych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 5 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i produktów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne prowadzenie dostaw pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 5 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)