GuidZP400 |
e98b616c-0c48-4ff6-a694-18836643e4cc
|
Biuletyn |
626979-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
150200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa System Centralnego Backupu do wykonywania / przywracania kopii zapasowych systemów działających w środowisku wirtualnym i fizycznym wraz z funkcją de-duplikacji i zintegrowanym oprogramowaniem dedykowanym do zabezpieczania danych oraz funkcjonalnością diagnostyczno-raportującą dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ADZ.25.48.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę Systemu Centralnego Backupu do wykonywania / przywracania kopii zapasowych systemów działających w środowisku wirtualnym i fizycznym wraz z funkcją de-duplikacji i zintegrowanym oprogramowaniem dedykowanym do zabezpieczania danych oraz funkcjonalnością diagnostyczno-raportującą dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Dostawa obejmuje:
- serwer plików typ I,
- serwer plików typ II,
- wdrożenie,
- szkolenie pracowników Zamawiajacego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była (jest) dostawa serwerów plików z dyskami, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody określające, czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty (zgodnie z formularzem nr 5 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
b) oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej w pkt. 2 lit. a).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom;
3) Formularz cenowy, zgodny w treści z formularzem nr 1a do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę;
4) Szczegółowy opis oferowanych urzadzeń, wypełniony w formule tak/nie, z użyciem Załącznika Nr 1 do SIWZ, podpisany jak oferta;
5) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ;
6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika;
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.400,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy w razie:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu lub jego części z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model lub jego część został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie;
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym całkowity termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni licząc od dnia planowanych dostaw określonych w § 3 ust. 1 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|